تفاوت سری Easy IP 2.0 و سری Easy IP 2.0 Plus در چه مواردی می باشد ؟

فهرست مطالب

اگر کاتالوگ محصولات هایک ویژن در سال 2018 را دیده باشید ، شمار زیادی از دوربین های جدید از خانواده G0 را می توانید مشاهده کنید که پیش از این در این کاتالوگ وجود نداشتند . این سری از دوربین هایک ویژن تحت عنوان سری Easy IP 2.0 Plus به مشتریان این تولید کننده قدرتمند چینی عرضه شده اند . این سری از دوربین ها با هر سری دیگری از دوربین های هایک ویژن متفاوت است . در این قسمت می خواهیم تفاوت این سری از دوربین ها را با سری Easy IP 2.0 هایک ویژن برای شما بیان کنیم .

مشخصات ، ویژگی های و تفاوت های  خانواده Easy IP 2.0 Plus و Easy IP 2.0

سری Easy IP 2.0 Plus  از دوربین های 2 ، 4 ، 6 و 8 مگا پیکسل هایک ویژن تشکیل شده است . این سری از دوربین ها به سری G0 هم مشهور هستند اما صرف وجود داشتن المان G0 در انتهای مدل دوربین به معنی سری Easy IP 2.0 Plus بودن دوربین نیست و باید نشانه های دیگری هم در مدل دوربین وجود داشته باشد. ( برخی از مدل های دوربین Easy IP 3.0 هایک ویژن نیز در انتها G0 دارند ) ، برای روشن تر شدن موضوع به مثال زیر توجه کنید . در حالی که دوربین های سری Easy IP 2.0  تنها با رزولوشن های 2 و 4 مگا پیکسل تولید و به مشتریان عرضه می شود .

تفاوت سری Easy IP 2.0 و سری Easy IP 2.0 Plus در چه مواردی می باشد ؟

تفاوت سری Easy IP 2.0 و سری Easy IP 2.0 Plus در چه مواردی می باشد ؟

یکی از مدل های دوربین سری Easy IP 2.0 Plus هایک ویژن DS-2CD2143G0-1 است، شما در این دوربین چند نکته را می توانید از مدل دوربین استخراج کنید ، مدل دوربین به ما می‌گوید که دوربین دام هایک ویژن و 4 مگا پیکسل است (DS-2CD2143G0-1 ) سری 2 و از نوع اقتصادی است (DS-2CD2143G0-1 ) اما نکته مهمی که باید به آن توجه کنیم کد دوربین است (DS-2CD2143G0-1 ) . همانگونه که مشاهده می کنید کد دوربین ، عدد سه است و این بدین معناست که دوربین از سری Easy IP 2.0 Plus می باشد. کد دوربین در خانواده Easy IP 2.0 ، عدد 2 است و مدل های دوربین به این عدد ختم می شوند ( DS-2CD2042WD-I ) . این نکته را می توان به عنوان یک تفاوت ظاهری در مدل این دو خانواده بیان کرد.

تفاوت دیگر بین خانواده Easy IP 2.0 Plus و Easy IP 2.0 را این گونه بیان کرد ؛ دوربین های Easy IP 2.0 Plus از فرمت فشرده سازی هوشمند H.265 ، H.265+ ، H.264 و H.264+ پشتیبانی می کنند در حالی که دوربین های Easy IP 2.0 تنها از فرمت های H.264 و H.264+ پشتیبانی می کنند .

 

ارسال سه استریم مجزا

دوربین های خانواده Easy IP 2.0 Plus توان ارسال سه استریم مجزا را بصورت همزمان برای کاربران فراهم می کنند ، کاربران می توانند بطور همزمان از استریم اصلی ( Main Stream ) برای ضبط تصویر ، از استریم دوم ( Sub Stream ) برای انتقال تصویر و از استریم سوم ( Third Stream ) برای نمایش تصویر زنده بصورت مستقیم روی نمایشگر هایی مانند مانیتور و ویدیو وال استفاده کنند . در صورتی که در سری Easy IP 2.0  تنها کاربران می توانند بطور همزمان دو استریم را در اختیار داشته باشند یعنی استریم اصلی و استریم دوم .

 

الگوریتم های آنالیز تصویر

در سری Easy IP 2.0 Plus ، امکان آنالیز تصویر و آنالیز رفتار افراد توسط دوربین وجود دارد و کاربران می توانند این امکان را روی دوربین ها فعال کنند ( 2 آنالیز رفتاری و امکان تشخیص چهره )؛ در صورتی که در خانواده Easy IP 2.0  این دسترسی وجود ندارد و کاربران تنها می توانند از ویژگی های معمولی دوربین مدار بسته استفاده کنند.

به عبارتی ساده تر می توان گفت کاربران می توانند برای پوشش نیاز های معمولی خود در پروژه هایی که نیاز به هیچ آنالیز اضافه ی تصویری ندارند از دوربین های سری Easy IP 2.0 استفاده کنند و برای پوشش نیاز های حرفه ای و جامع تر خود در پروژه های با اهمیت تر  که نیاز به آنالیز تصویر و اجرای سناریو های امنیتی دارند می توانند از خانواده دوربین های Easy IP 2.0 Plus استفاده کنند .

 

منبع : سایت هایک ویژن سی سی تی وی

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط:

همیشه اولین نفر باشید! برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید.

[mc4wp_form id="68"]
فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من