لیست قیمت هایک ویژن

بدون شک وقتی صحبت از تجهیزات حفاظتی و امنیتی می شود، اولین برندی که از آن یاد می شود، هایک ویژن (Hikvision) است. این شرکت در سال 2001 در هانگژوی چین کار خود را آغاز کرده و امروزه در بسیاری از کشورهای جهان از جمله ایران سهم بزرگی از بازار را در اختیار خود دارد. نکته بسیار مهم، طیف گسترده محصولات و تنوع در لیست قیمت هایک ویژن است؛ آیا می‌دانید شرکت هایک ویژن چه محصولاتی را تولید می‌کند؟ به طوری که از مکان های کوچکی مانند خانه تا کارخانه های بزرگ می توانند از محصولات آن استفاده نمایند. دوربین های آنالوگ توربو HD، دوربین های تحت شبکه، لوازم جانبی و… از محصولات پرفروش این برند هستند که دوربین های آن بسته به ویژگی هایش مانند نوع دوربین، قدرت ضبط دوربین 1، 2، 3 یا 5 مگاپیکسلی، قابلیت دید در شب، پشتیبانی از ضبط صدا و… قیمت های متفاوتی می توانند داشته باشند.

دانلود لیست قیمت ها

محصول
وضعیت
تصویر
قیمت
جزئیات بیشتر
دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CE10KF0T-FS
وضعیت:
نا موجود
تصویر:
تماس بگیرید
دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CE76H0T-ITPFS
وضعیت:
نا موجود
تصویر:
تماس بگیرید
دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CD2T43G2-4I
وضعیت:
نا موجود
تصویر:
تماس بگیرید
دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CD2166G2-ISU
وضعیت:
نا موجود
تصویر:
تماس بگیرید
دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CE12KF0T-FS
وضعیت:
نا موجود
تصویر:
تماس بگیرید
دستگاه DVR هایک ویژن مدل iDS-7232HQHI-M2/S
وضعیت:
موجود
تصویر:
24,831,000 تومان
دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CE12HFT-F (3.6mm)
وضعیت:
موجود
تصویر:
4,016,000 تومان
دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CE10HFT-F (3.6mm)
وضعیت:
موجود
تصویر:
3,481,000 تومان
دستگاه NVR هایک ویژن مدل DS-9664NXI-I8/S
وضعیت:
موجود
تصویر:
96,863,000 تومان
دستگاه NVR هایک ویژن مدل DS-9632NXI-I8/S
وضعیت:
موجود
تصویر:
73,902,000 تومان

فهرست مطالب

نکات مهم در خصوص قیمت هایک ویژن

در پاسخ به این سوال که قیمت محصولات هایک ویژن، به چه عواملی بستگی دارد؟ باید گفت: عواملی مانند راحتی و سختی نصب، ظاهر، کیفیت تصویر، نوع کاربرد دوربین و ویژگی آن و… بستگی دارد. 

با توجه به آخرین به روز رسانی قیمتی محصولات هایک ویژن در مرداد ماه 1400، در دوربین های آنالوگ هایک ویژن که به Turbo HD معروفند، بازه قیمتی آن ها بین حدود 600 هزار تومان تا دو میلیون و ششصد هزار تومان قرار می گیرد که دوربین های یک مگاپیکسلی و دوربینهای 8 مگاپیکسلی در ابتدا و انتهای این بازه لیست قیمت هایک ویژن قرار دارند. این در حالیست که دوربین های تحت شبکه هایک ویژن (IP Camera) با توجه به انعطاف پذیری بالاتری که در نصب و ویژگی های مختلف دارند بین یک میلیون و هشتصد در نوع دوربین های مینی بولت تا حدود هفت میلیون تومان در نوع دوربین های دام موتوردار گردان تقسیم می شوند. برای اطلاع از قیمت هایک ویژن می توانید با ما تماس بگیرید. همین طور دستگاه های NVR هایک ویژن و DVR هایک ویژن نیز بسته به ویژگی های مختلفشان مانند NVRها بسته به4، 8، 16 یا 32 کاناله بودن و در DVRها بسته به پشتیبانی از دوربین های مختلف، می توانند تا 16 میلیون تومان قیمت گذاری شوند.

لیست قیمت دوربین مدار بسته هایک ویژن

به طور کلی برای راه اندازی هر سیستم امنیتی در وهله اول قیمت و هزینه تمام شده آن برای هر کسی اهمیت پیدا می کند. از این رو اطلاع از لیست قیمت دوربین هایک ویژن و تجهیزاتی که قرار است در آن سیستم امنیتی نظارتی مورد استفاده قرار بگیرند، اهمیت بسیار بالایی پیدا می کند. دوربین های مدار بسته هایک ویژن، در ابتدا بسته به اینکه آنالوگ یا تحت شبکه هستند دسته بندی می شوند اما در ادامه و در جزییات می‌توانند به دوربین دام هایک ویژن، بولت، 2، 3 و 5 مگاپیکسلی، دوربین های PTZ، دوربین های گردان و… تقسیم بندی شوند. که هر کدام از این دسته بندی ها حدود قیمتی متفاوتی بسته به ویژگی های هر دسته، دارند. محصولات برند هایک ویژن از نظر قیمتی در مقایسه با ویژگی هایی که دارند، جزو محصولات خوش قیمت بازار محسوب می شوند.

قیمت دوربین هایک ویژن توربو

این نوع از دوربین های هایک ویژن از نوع دوربین های آنالوگ آن است که می توانند 1، 2، 3، 5 و یا 8 مگاپیکسلی باشند. این دوربین ها دارای قابلیت دید در شب هستند که از 20 متر در مدل های پایین تر تا 60 متر در مدل های بالاتر آن می تواند کارکرد داشته باشد. محصولات این دسته بندی بسته به مدلشان دارای استانداردهای IP66 یا IP67 می باشند که استفاده از آن ها را در شرایط محیطی سخت نیز ممکن می سازد. لیست قیمت دوربین هایک ویژن در بازه قیمتی حدودی 550 هزار تومان تا دو میلیون و ششصد هزار تومان قرار می گیرند.

قیمت دوربین هایک ویژن تحت شبکه

دوربین های تحت شبکه هایک ویژن در سری های لایت مینی بولت، لایت دام، مینی بولت، دام، بولت، دام Exir و لایت دام Vari-Focal تولید شده اند. انتخاب بین نوع دام یا بولت در دوربین ها به شما بر می گردد که قصد نصب آن ها را در چه مکا ن هایی دارید. این دوربین ها به طور کلی می توانند 2،4،5،6 یا 8 مگاپیکسلی باشند و رزولوشن تصاویر متفاوتی ارائه دهند. همچنین با دارا بودن استاندارد IP67 قابل استفاده در محیط های باز نیز می باشند. این دوربین ها در بازه حدودی یک میلیون و هشتصد هزار تومان تا 6 میلیون و پانصد هزار تومان قرار می گیرند.

قیمت دوربین بولت هایک ویژن

دوربین های بولت تحت شبکه با توجه به کاربردهای فراوانی که دارند، توسط برند هایک ویژن در سه سری لایت مینی بولت، مینی بولت و بولت تولید شده اند. همانطور که از نام آن ها نیز پیداست در سری لایت مینی شما ویژگی هایی کمتری در دوربین خواهید داشت که در مقابل در سری بولت و مدل های بالای آن ویژگی های بیشتری در اختیارتان قرار می گیرد. دید در شب از 30 تا 80 متر، قابلیت پشتیبانی از حافظه micro-SD در بعضی مدل ها، استانداردهای IP67 یا IP66 و… از دیگر ویژگی های دوربین بولت هایک ویژن می باشد. بازه لیست قیمت دوربین هایک ویژن در این مدل خاص از یک میلیون و نهصد هزار تومان تا هفت میلیون تومان متغیر می باشد.

قیمت دوربین گردان هایک ویژن

قابلیت چرخش یک دوربین، ویژگی بسیار مهمی است که بسیاری از کاربران به طور اختصاصی به دنبال آن هستند. برند هایک ویژن توانسته خواسته این کاربران را نیز براورده نماید و دوربین هایی با این قابلیت را به بازار عرضه نماید. این دوربین ها که به دوربین های اسپید دام نیز معروفند قابلیت چرخش تا 360 درجه را دارند و سرعت چرخش بعضی از آنها تا 150 درجه بر ثانیه می رسد، همچنین این نوع دوربین ها دارای قدرت زوم بالا و ویژگی دید در شب نیز هستند. حدود قیمت دوربین مدار بسته دید در شب هایک ویژن بین ده تا 16 میلیون تومان متغیر است.

قیمت دوربین های PTZ

دوربین های PTZ که به اسپید دام نیز معروفند به خاطر قدرت زوم بالا و توانایی چرخش عمودی و افقی طرفداران خاص خود را دارد. مدل های مختلف دوربین PTZ هایک ویژن میتوانند تا 25 یا 30 برابر زوم نماید و با داشتن قابلیت دید درشب، توانسته اند یکی از محصولات قدرتمند هایک ویژن لقب بگیرد. دوربین PTZ هایک ویژن هم به صورت تحت شبکه و هم به صورت آنالوگ 2 و 4 مگاپیکسلی تولید شده و بازه حدودی قیمت این نوع از دوربین های هایک ویژن بین ده تا 16 میلیون تومان می باشد.

 قیمت دوربین 2 مگاپیکسل هایک ویژن

دوربین های 2 مگاپیکسلی هایک ویژن با توجه به قیمت آن که در بازه 800 هزار تومان تا 8 میلیون تومان است، محبوبیت بالایی بین کاربران دارد. در واقع این نوع دوربین ها طیف گسترده ای از دوربین های هایک ویژن را در خود جای می دهند که هم به صورت آنالوگ و هم تحت شبکه و هم دام و هم بولت تولید و به بازار عرضه شده اند. پایین ترین مدل آن از نوع آنالوگ است که دارای قابلیت دید در شب می باشد و رزولوشن 1080 دارد و برای تازه کارها مناسب است و بالاترین مدل آن از نوع موتور دار تحت شبکه است که از فناوری WDR (جمع کردن نور زیاد به صورت سخت افزاری) بهره می برد.

قیمت دوربین 3 مگاپیکسل هایک ویژن

دوربین های سه مگاپیکسلی هایک ویژن اگر چه به گستردگی 2 مگاپیکسلی های این برند نیستند اما می توانند در یک پله بالاتر، تصاویری با کیفیتی بهتر ضبط کنند. این دوربین ها که در بازه 3 میلیون و سیصد هزار تومان (آنالوگ – دام – موتوردار) تا پنج میلیون و پانصد هزار تومان (تحت شبکه – بولت – موتوردار) قرار می گیرند برای کسانی که نیاز به ضبط تصاویر با کیفیت بالاتر دارند بسیار کاربردی می باشد.

 قیمت دوربین 5 مگاپیکسل هایک ویژن

قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن 5 مگاپیکسلی در واقع یک پله تا بالاترین کیفیت ممکن (8 مگاپیکسل) فاصله دارند و مانند دو نوع قبلی در انواع آنالوگ یا دیجیتال و دام یا بولت تولید شده اند. در نوع آنالوگ آن رزولوشن تصاویر تا 1944 × 2560 می رسد و همچنین قابلیت دید در شب تا 40 متر کارکرد دارد و در نوع تحت شبکه فناوری WDR و پشتیبانی از کارت حافظه تا 256 گیگابایت از ویژگی های مهم آن محسوب می شود. این نوع دوربین ها در بازه قیمتی یک میلیون و دویست هزار تومان تا دو میلیون و دویست هزار تومان قرار می گیرند.

لیست قیمت DVR هایک ویژن

همانطور که می دانید هر سیستم امنیتی نیاز به یک ضبط کننده دارد تا به وسیله آن ویدیوها ذخیره و در ادامه قابل مشاهده باشند. برای دوربین های آنالوگ نیاز به یک DVR است. برند هایک ویژن نیز برای دوربین های آنالوگ خود، انواع دستگاه های ضبط کننده DVR را تولید و به بازار عرضه کرده است. این دستگاه های DVR که در بازه قیمتی دو میلیون و ششصد هزار تومان تا 12 میلیون تومان قرار می گیرند، می توانند بسته به مدل خود 4، 8، 16 یا 32 کاناله باشند و هر کدام از دوربین های مختلفی مانند 3، 4، 5 یا 8 مگاپیکسلی پشتیبانی نمایند. ارزان ترین مدل DVR های هایک ویژن دو مدل 8 و 16 کاناله می باشند که توانایی ضبط تا رزولوشن 1080 را دارند. بالاترین مدل آن نیز نوع 32 کاناله آن است که دارای ورودی صدا نیز می باشد. بیشتر DVR های هایک ویژن می توانند از یک یا دو هارد اینترنال تا ظرفیت 10 ترابایت (هر کدام) پشتیبانی نمایند.

لیست قیمت NVR هایک ویژن

دستگاه های ضبط کننده برای دوربین های تحت شبکه NVR نام دارند. چون دوربین های IP در خودشان تصاویر را پردازش می کنند، دستگاه های NVR بر خلاف DVR فقط نقش ذخیره کننده و پخش کننده ویدیوهای ضبطی را ایفا می نمایند. این دستگاه های NVR که قیمتی متغیر در بازه یک میلیون و نهصد هزار تومان تا شانزده میلیون و چهارصد هزار تومان دارند، می توانند 4، 8، 16 یا 32 کاناله باشند و از رزولوشن 1080 × 1920 تا  2160 × 3840 (یعنی 4K) بسته به مدلشان پشتیبانی نمایند. پایین ترین مدل NVR هایک ویژن مدل 4 کاناله آن است که از رزولوشن 4 مگاپیکسلی و پهنای باند ورودی 40 مگابیت بر ثانیه ای و همچنین یک هارد اینترنال ساتا تا ظرفیت 6 ترابایت پشتیبانی می نماید. در مقابل بالاترین مدل 32 کاناله است که از رزولوشن هشت مگاپیکسلی، پهنای باند ورودی 256 مگابیت بر ثانیه ای و 4 هارد اینترنال ساتا با ظرفیت (هر کدام) 6 ترابایت پشتیبانی میکند.

قیمت لوازم جانبی دوربین مداربسته

یکی از مهم ترین مشخصه هایی که اعتبار شرکت های مختلف در زمینه تجهیزات امنیتی نظارتی را تضمین می کند، داشتن لوازم جانبی و در واقع پشتیبانی به صورت فروش لوازم جانبی تجهیزات خود به کاربران است. برای نصب انواع سیستم های امنیتی بدون شک در بسیاری از موارد نیاز به لوازم جانبی خواهد شد و چه بسا که بهتر و منطقی تر است که این لوازم جانبی از همان برند تجهیزات تهیه گردد تا بیشترین سازگاری را با آنها داشته باشد. برند هایک ویژن نیز لوازم جانبی خود را در دسته بندی های مختلفی مانند انواع سوییچ، انواع براکت، کیبورد، تستر، آداپتورها و کابلها ارائه می نماید که شما بسته به نیازتان می توانید آنها را تهیه نمایید. برای مشاهده قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن و تجهیزات آن، می توانید به لیست بالای صفحه مراجعه نمایید. سوییچ های ارائه شده توسط هایک ویژن در سه نوع مدیریت نشده، مدیریت شده و سوییچ PoE استاندارد دسته بندی می شوند و همچنین براکت های آن که به صورت های دیواری، سقفی و… با بدنه آلومینیمی تولید شده، با ابعاد انواع DVR ها و NVR های آن سازگاری کاملی دارد.

لیست قیمت همکار هایک ویژن

فروشگاه داران و همکاران محترمی که در حوزه تهیه و توزیع تجهیزات امنیتی و نظارتی مانند انواع دوربین مدار بسته آنالوگ و تحت شبکه، دستگاه های ضبط کننده DVR و NVR، لوازم جانبی و… فعالیت می کنند، چنانچه مایل به همکاری هستند می توانند از طریق راه های مختلف ارتباطی با ما در تماس باشند تا لیست قیمت هایک ویژن برای ایشان ارسال و درباره نحوه همکاری های آتی گفتگو شود. لیست قیمت همکار همانطور که در بالاتر به آن اشاره شد، مناسب همکارانی است که به طور حرفه ای در این زمینه در حال فعالیت و کسب و کار هستند. قابل ذکر است که برند هایک ویژن با داشتن طیف گسترده ای از محصولات و تنوع در قیمت دوربین هایک ویژن، توانسته یه یکی از پرفروش ترین برند های بازار ایران تبدیل شود. برای اطلاعات بیشتر درباره انواع محصولات به وبسایت اصلی برند مراجعه کنید: (www.hikvision.com/en/products)

لیست قیمت دوربین هایک ویژن پارس ارتباط

محصولات برند معتبر هایک ویژن که در لیست قیمت دیده می شوند دارای گارانتی شرکت پارس ارتباط می باشند. به این ترتیب شما می توانید در کنار خرید یک محصول با ویژگی های متعدد و همچنین با کیفیت بالا، از پشتیبانی گارانتی آن نیز بهره مند شوید. لیست قیمت هایک ویژن که در مرداد ماه 1400 به روز رسانی شده است، شامل قیمت انواع دوربین های آنالوگ و تحت شبکه، دستگاه های ضبط کننده دی وی آر و ان وی آر، انواع لوازم جانبی و… است که با مراجعه به آن بسته به کاربردی و حجم و اندازه سیستمی که قصد راه اندازی آن را دارید، می توانید اقدام به دریافت قیمت پک کامل دوربین مداربسته هایک ویژن و خرید با گارانتی شرکت پارس ارتباط نمایید.

راهنمای خرید NVR هایک ویژن

راهنمای خرید NVR هایک ویژن

۱. تعداد کانال‌ها (Number of Channel)

تعداد کانال‌ها نشانگر حداکثر تعداد دوربین‌های تحت شبکه‌ای است که می توانند به دستگاه متصل شود. تعداد کانال‌ها معمولا 4 ، 8، 16، 32، 64 و 128 عدد است. یک NVR با کانال‌های کافی برای قرار دادن همه دوربین‌های شما انتخاب کنید و در صورت لزوم فضایی برای گسترش آن باقی بگذارید.

۲. رزولوشن و کیفیت ضبط (Resolution and Recording Quality)

رزولوشن و کیفیت ضبط پشتیبانی شده توسط دستگاه NVR را در نظر بگیرید. اطمینان حاصل کنید که NVR می‌تواند وضوح دوربین‌های شما را کنترل کند، خواه دوربین‌های شما با کیفیت استاندارد (SD)، وضوح بالا (HD) یا وضوح فوق العاده بالا (UHD) باشند. دستگاه NVR را انتخاب کنید که می‌تواند ویدیو را با کیفیت مطلوب ضبط و نمایش دهد.

۳. ظرفیت ذخیره‌سازی (Storage Capacity)

ظرفیت ذخیره سازی NVR تعیین کننده مقدار فیلم ویدئویی است که دستگاه می‌تواند ذخیره کند. دستگاه‌های NVR معمولا هارد دیسک‌های داخلی با ظرفیت های مختلف دارند. تعداد و ظرفیت‌هارد بالاتر نیازمند بودجه بیشتری هستند.

۴. پهنای باند ورودی و خروجی (Input/Output Bandwidth)

پهنای باند ورودی به معنای سرعت انتقال داده‌های ورودی است. بالاتر بودن پهنای باند، به معنای بالا بودن سرعت انتقال داده‌های ورودی به دستگاه ذخیره ساز است. هرچه تعداد دوربین‌های شما بیشتر باشد نیاز به دستگاهی دارید که سرعت انتقال داده بالاتری نیز داشته باشد.

۵. کانال ورودی و خروجی (Input/Output Channel)

تعداد کانال ورودی و خروجی داده‌ها متفاوت از تعداد کانال‌های خود دستگاه است.

6. پورت‌های PoE (PoE Ports)

تعداد پورت‌های PoE یک دستگاه می‌تواند متفاوت از تعداد کانال‌های یک دستگاه باشد. به عنوان مثال ممکن است دستگاه 16 کاناله، تنها 4 پورت PoE داشته باشد.

7. تکنولوژی فشرده ‌سازی (Compression Technology)

تکنولوژی فشرده‌ سازی نقش حیاتی در به حداکثر رساندن بازدهی ذخیره سازی دارد. به دنبال دستگاه‌های NVR باشید که از الگوریتم‌های فشرده‌سازی پیشرفته مانند H.264، H.256 و یا H.265+ پشتیبانی می‌کنند. این کدک‌ها به طور موثر اندازه فایل ها را کاهش داده و در عین حال کیفیت ویدیو را حفظ می کنند. این ویژگی به شما امکان می‌دهند فیلم بیشتری را بدون کاهش وضوح تصویر ذخیره کنید.