کابل شبکه هایک ویژن مدل DS-1LN6-UU

  • شرکت سازنده : هایک ویژن
  • نوع کابل : UTP
  • طبقه بندی کابل : Cat 6
  • سرعت و پهنای باند فرکانسی : 250MHZ
  • متراژ حلقه : 305 متر
برای مشاوره با ما تماس بگیرید!

کابل شبکه CAT6 با روکش PVC غیر قابل اشتعال جهت انتقال اطلاعات در هر شرایطی از جمله محیط های پر نویز در پروژه های مختلف استفاده می شود و کاربران می توان دیتای مختلف شامل تصاویر، ویدیو ها و صوت را با استفاده از کابل شبکه چهار زوج UTP هایک ویژن بدون هیچ افتی در مسافت صد متری منتقل کنند.

مغزی کابل DS-1LN6-UU از جنس مس بوده و می توان از آن برای انتقال تصویر با حداقل افت کیفیت در مسافت های طولانی استفاده کرد.

کابل شبکه DS-1LN6-UU، دارای قطر نامی بیرونی (NOMINAL OUTSIDE DIAMETER ) معادل 0.565 میلیمتر و با تلورانس 0.005 میلیمتر می باشد. پوشش بیرونی کابل CAT6 هایک ویژن از جنس PVC غیر قابل اشتعال ، با چند رنگ مختلف و با قطر بیرونی 6.2 میلیمتر و تلورانس 0.4 میلیمتر می باشد.

عایق استفاده شده به دور هر رشته سیم درون کابل شبکه هایک ویژن از جنس پلی اتیلن با چگالی بالا یا HDPE (High-Density PolyEthylene ) ساخته شده است که در تولید بطری های پلاستیکی و لوله های مقاوم در برابر خوردگی کاربرد دارد . این عایق به قطر 1.02  میلیمتر با تلورانس 0.03 میلیمتر از بدنه کابل در برابر خوردگی محافظت می کند.

همچنین کابل دارای Ripcord جهت برش راحت تر پوشش رویی آن می باشد .کابل شبکه هایک ویژن با متراژ 305 متر و تلورانس 1.5 متر درون کارتن و جعبه چوبی برای اجرای پروژه های مختلف در اختیار مشتریان قرار می گیرد .

 

مشخصات الکتریکال کابل شبکه DS-1LN6-UU هایک ویژن

امپدانس 100 اهم با تلورانس 15 اهم برای انتقال اطلاعات بین 1 تا 250 مگا هرتز ، تفاوت تاخیر بین دو رشته سیم درون یک غلاف (Delay skew ) کمتر از 45 نانو ثانیه در 100 متر که نشان دهنده کیفیت ارسال اطلاعات بدون تاخیر و افت می باشد .مقاومت dc کابل هایک ویژن حداکثر 9.38 اهم در هر 100 متر می باشد ( مقاومت dc با افزایش درجه حرارت افزایش پیدا کرده و باعث افت کیفیت اطلاعات می شود ). مقاومت dc بین دو رشته سیم در هر زوج کابل هایک ویژن ، حداکثر 5% تفاوت دارد که اجازه انتقال اطلاعات را بخوبی می دهد . کابل شبکه Cat6 هایک ویژن امکان عملکرد مطلوب در گستره دمایی منفی 20 تا مثبت 75 درجه سانتیگراد را دارد.

Conductive diameter

23AWG

Insulation material

HDPE

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کابل شبکه هایک ویژن مدل DS-1LN6-UU”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *