راهکار هوشمند سازی موبایل :

اصولا سیستم مدار بسته شامل دوربین، دستگاه ضبط و کابل های تصویر در یک مکان ثابت (به عنوان مثال یک ساختمان ، یک فروشگاه یا مواردی شبیه به این) برای یک بار نصب شده و کاربران از تصاویر آن برای پوشش نیاز های امنیتی شان استفاده می کنند. اما سیستم دیگری در سبد محصولات شرکت هایک ویژن وجود دارد که به کاربران اجازه می دهد تا در مواقعی که نیاز به پوشش فضای داخل یا پیرامون وسایل نقلیه متحرک هستند نیز بتوانند از سیستم مدار بسته مخصوص این کار استفاده کنند. هایک ویژن برای پوشش این نوع از نیاز های مشتریان خود راه حل موبایل یا پرتابل خود را معرفی کرده است.

راهکار موبایل یا سیار شامل دوربین مدار بسته در مدل های مختلف و سیستم NVR هایک ویژن می باشد. تصاویر این سری از دوربین های هایک ویژن علاوه بر ضبط در NVR نصب شده در وسیله نقلیه، امکان ارسال تصویر به اتاق کنترل مرکزی را نیز برای مشتریان خود فراهم می کند. راه حل سیار هایک ویژن در سه حوزه آنالوگ ، تحت شبکه و HDTVI وجود دارد و کاربران می توانند با توجه به نیاز و بودجه شان بهینه ترین سیستم را انتخاب کنند.

نرم افزار هوشمند مدیریت تصاویر دوربین مدار بسته هایک ویژن در راهکار موبایل ، بصورت لحظه ای مسیر حرکت وسیله نقلیه را بر روی نقشه نمایش می دهد، این نرم افزار می تواند در صورت تغییر مسیر حرکت راننده نسبت به مسیر از پیش تعریف شده یا توقف ناگهانی بیش از زمان طبیعی خودرو یا تغییر غیر طبیعی سرعت خودرو به سرعت کاربر اتاق کنترل را باخبر نماید تا با اقدام به موقع از بروز مشکلات متعدد جلوگیری شود. امکان نصب سیمکارت بر روی NVR پرتابل هایک ویژن وجود دارد و کاربران می توانند با نصب سیمکارت و استفاده از اینترنت پر سرعت آن بصورت آنلاین و با کیفیت مناسب تصاویر نقلیه را مشاهده نمایند.

از راهکار دوربین مدار بسته سیار یا موبایل هایک ویژن در حوزه های متعددی استفاده می شود که از جمله می توان به موارد زیر اشاره نمود :

خودرو حمل پول بانک ها و موسسات مالی

اتوبوس ها و مینی بوس های حمل مسافر

واگن های قطار شهری و بین شهری

تمامی وسایل نقلیه شامل خودرو های سواری یا کامیون های باربری