دوربین مدار بسته هایک ویژن مدل DS-2CD2143G0-IS (Black)

  • نوع تکنولوژی : IP تحت شبکه
  • رزولوشن تصویر : 4 مگاپیکسل
  • متراژ دید در شب : 30 متر
  • نوع لنز : ثابت
  • جنس بدنه : فلز و پلاستیک
  • درجه محافظت : IP67 , IK10
برای مشاوره با ما تماس بگیرید!

دوربين هايک ويژن مدل DS – 2CD2143G0 – IS (Black)دوربين مداربسته‌‌اي، تحت شبکه و با رزوليشن تصوير 4 مگاپيکسل است. مي‌توان با استفاده از اين دوربين مداربسته، تصاوير با کيفيت بسيار خوبي را تصوير برداري کرد. بدنه اين محصول از جنس فلز و پلاستيک و مجهز به استاندارد محافظتي IP67 و IK10 مي‌باشد.

به دليل پشتيباني از اين استاندارهاي محافظتي، بدنه اين دوربین تحت شبکه هايک ويژن ضد آب است و در برابر تغييرات جوي و عوامل محيطي مانند گرد و غبار، باد و باران و… بسيار مقاوم بوده و مي‌تواند بدون هيچ خللي به فعاليت خود ادامه دهد.

لنز موجود در اين محصول هايک ويژن از نوع ثابت است و تنها مي‌توان با آن فوکوس آن را تنظيم نمود. فاصله کانوني در اين دوربين 4، 6 و 2.8 ميليمتر است. اين دوربين با استفاده از امواج مادون قرمز مي‌تواند با برد 30 متر، قابليت ديد در شب داشته باشد. در نتيجه کاربران مي‌توانند توسط اين محصول هايک ويژن در نقاط تاريک و بدون نور امکان مشاهده تصاوير را داشته باشند.

همچنين اين دوربين دام هایک ویژن مي‌تواند تصاوير را با فرمت‌هاي H265, H265 , H264, H264 فشرده نمايد. در نتيجه موجب کاهش حجم اطلاعات ذخيره شده روي هارد ديسک مي‌شود. دوربين هايک ويژن مدل DS – 2CD2143G0 – IS (Black)حساسيت نوري 0.01 لوکس دارد.

 

خريد دوربين مداربسته هايک ويژن مدل DS – 2CD2143G0 – IS (Black)

شما براي خريد اين محصول هايک ويژن مي‌توانيد با کارشناسان بخش فروش شرکت پرشيا تماس بگيريد و اقدام به خريد نماييد. همکاران ما در اين بخش مي‌توانند بر اساس نياز، لیست قیمت هایک ویژن، بودجه و سليقه شما، انواع مختلف محصولات اين برند را به شما معرفي کرده و شما را درخريدتان ياري نمايند.

 

قيمت دوربين مداربسته هايک ويژن مدل DS – 2CD2143G0 – IS (Black)

متاسفانه به دليل نوسانات حاکم بر بازار و تورم نمي‌توانيم قيمت دقيقي براي دوربين هايک ويژن مدل– 2 CD2143G0 – IS Black DS بيان کنيم. اما شما مي‌توانيد با شرکت ما تماس گرفته و از کارشناسان بخش فروش شرکت، از قيمت روز محصولات هايک ويژن مطلع شويد. همچنين شما مي‌توانيد درباره محصول مد نظر خود با اين افراد مشورت کرده و از آن‌ها بخواهيد تا شما را راهنمايي کنند.

 

گارانتي دوربين مداربسته هايک ويژن مدل DS – 2CD2143G0 – IS (Black)

تمام محصولات هايک ويژن داراي2 سال گارانتي محصول هستند. اما شما مي‌توانيد با پرداخت هزينه‌هاي مربوطه آن را به مدت 5 سال افزايش دهيد. قطعات تعمير شده اين محصول داراي 6 ماه ضمانت پس از تعويض کالا در نمایندگی هایک ویژن هستند. اما اين ضمانت به وسايل جانبي از قبيل آداپتور، کابل POE و پايه‌هاي نگهدارنده دوربين تعلق نمي‌گيرد.

ضبط بر روی حافظه SD و تکنولوژی ANR

دوربین DS-2CD2143G0-I امکان ضبط تصاویر بر روی کارت حافظه SD با ظرفیت حداکثر 128 گیگابایت را دارد و همچنین کاربران می توانند از این دوربین در سناریوی ANR (ضبط در صورت قطع ارتباط بین دوربین و NVR بر روی حافظه SD کارت ) استفاده کنند.

ارسال سه استریم

دوربین DS-2CD2143G0-I بطور همزمان سه استریم مجزا ارسال می کند که استریم اصلی جهت ضبط بر روی دستگاه NVR هایک ویژن، استریم دوم جهت انتقال تصویر و استریم سوم جهت نمایش بر روی تجهیزات نمایش دهنده مانند ویدیو وال استفاده می شود.

پشتیبانی از دو الگوریتم آنالیز رفتاری

دوربین دام هایک ویژن مدل DS-2CD2143G0-I از دو مدل آنالیز تصویر ، تشخیص ورود به منطقه ی از پیش تعریف شده و تشخیص عبور از خط فرضی پشتیبانی می کند که از آن می توان جهت طراحی سناریو های مختلف استفاده نمود.

i o

میکروفون

Support

IP

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوربین مدار بسته هایک ویژن مدل DS-2CD2143G0-IS (Black)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *