آموزش دوربین مداربسته

امروزه، دوربین مداربسته به عنوان یک تجارت بزرگ در دنیا مطرح شده و افراد در سطوح مختلف این صنعت، درحال فعالیت هستند. تولید، فروش، نصب و راه اندازی و خدمات پس از فروش را می توان به عنوان بخشی از این کسب و کارها معرفی کرد. اما نکته ی مهمی که باید در این زمینه به آن توجه کنیم، ضرورت آموزش کامل دوربین مدار بسته جهت شروع این کسب و کار است.

پیش از هر اقدامی، افراد علاقمند جهت ورود به بازار دوربین مداربسته باید بطور اصولی آموزش ببینند. شرکت در کلاس آموزش، آشنایی با انواع سیستم ها، مطالعه کتابهای مختلف و مرجع حوزه امنیت، شرکت در دوره های مختلف آموزش آنلاین، آموزش سیم کشی دوربین چند نمونه از مواردی است که افراد باید با آن آشنا بشوند.

یک آموزش اصولی دوربین باید کلیه مفاهیم موردنیاز یک کارشناس یا نصاب دوربین مداربسته را در خود داشته باشد. بیان ساده و قابل فهم، آموزش اصولی و کاربردی، نصب و راه اندازی دوربین مداربسته به صورت عملی از مبتدی تا حرفه ای، باید در کلاس های آموزش دوربین برای دانش پذیران بیان شود.

برخی از مهمترین سرفصل های آموزش را می توان به این صورت بیان نمود:

  • آشنایی با انواع سیستم های مداربسته
  • آشنایی با انواع دوربین های مداربسته
  • آشنایی با انواع دستگاه های ضبط DVR و NVR
  • آشنایی با سوئیچ شبکه
  • انواع کابل های تصویر ( شبکه و کواکسیال )
  • انواع کابل های برق
  • کانکتور های تصویر و برق
  • توپولوژی های نصب و اتصالات
  • نصب عملی دوربین و سوئیچ و رکوردر
  • آموزش کابل کشی تصویر و برق
  • تنظیمات کامل دوربین مداربسته
  • هارد دوربین مداربسته
  • تنظیمات کامل دستگاه DVR یا NVR هایک ویژن
  • آموزش انتقال تصویر P2P
  • آموزش پورت فورواردینگ و انتقال تصویر IP Static
  • کلیه موارد مرتبط با نصب و راه اندازی سیستم های مداربسته
آموزش دوربین مداربسته

پس از آموزش، دانش پذیران، باید توانایی نصب و راه اندازی و جانمایی انواع سیستم های مداربسته برای پروژه های مختلف را داشته باشند. از این رو شرکت توسعه داده‌های ارتباطی پرشیاسیستم با ارائه کامل ترین راهکار آموزش کامل دوربین مداربسته، زمینه را جهت تربیت تکنسین نصب دوربین مداربسته به نحو مطلوبی آماده کرده است.

چرا باید دوره نصب دوربین مداربسته ببینیم ؟

اصولا برای موفقیت در هر کاری باید، آموزش های لازم را ببینیم، با نگاهی به سرگذشت اشخاص برجسته و موفق در هر حوزه ای، مشاهده می کنیم که آنها پیش از هر کاری، بطور تخصصی آموزش دیده اند و بسیاری از آنها با اینکه به عنوان یک فرد شاخص در حوزه کاری خود، شناخته می شوند یا هنوز هم در حال آموزش دیدن در کلاس های حضوری یا دوره های غیرحضوری هستند.

در دنیای جذاب دوربین ها هم، ضرورت پرداختن به آموزش اصولی و کامل نصب و راه اندازی دوربین مداربسته، امری جدایی ناپذیر برای علاقمندان به این حوزه به شمار می رود. از این رو برای اینکه به عنوان نصاب یا فروشنده در حوزه امنیت رشد کرده و به درآمد مناسب برسیم باید بطور کامل آموزش ببینیم. آموزش کامل دوربین مداربسته، می تواند آینده کاری شما را در این صنعت تضمین کند. البته توجه داشته باشید که با رشد و پیشرفت شما در این حوزه، پله به پله، نیاز شما به آموزش دیدن هم افزایش پیدا خواهد کرد.

به عنوان یک کارشناس و تکنسین حرفه ای مداربسته باید همیشه بروز باشید و اطلاعات خود را از طریق شرکت در کلاس های مختلف آموزش نصب دوربین کامل تر کنید. پرشیاسیستم به عنوان نمایندگی هایک ویژن در کشور با ارائه کلاس های حضوری و غیرحضوری آموزش نصب دوربین مداربسته کامل از 0 تا 100 برای کلیه افراد، علاوه بر فروش دوربین در جهت آموزش کامل افراد نیز قدم بر داشته است.

پرشیاسیستم نمایندگی رسمی فروش دوربین مداربسته هایک ویژن در ایران افتخار دارد تا با برگزاری دوره های متعدد نصب دوربین مداربسته کامل از 0 تا 100، کلیه آموزش های لازم برای شروع بکار در صنعت نظارت تصویری را به زبان ساده برای شما فراهم نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر، با کارشناسان ما در تماس باشید

آموزش دوربین مداربسته
 

از کجا شروع کنیم!

چنانچه هنوز وارد دنیای مداربسته نشده اید و هنوز درحال سبک و سنگین کردن زوایای مختلف این کسب و کار هستید، شروع به جستجو کنید. جستجو در اینترنت و همچنین صفحات یوتیوب و آپارات می تواند اطلاعات اولیه مناسبی را در اختیار شما قرار بدهد. شما قرار است  به عنوان یک متخصص سیستم های امنیتی و مداربسته در این حوزه کار کنید و برای نهادهای مختلف خصوصی و دولتی، راهکار مداربسته ارائه بدهید پس این حق شماست که با چشمانی باز وارد این بازار بشوید.

در صورتی که این موارد در شما وجود دارد، می توانید امیدوار باشید که به عنوان یک کارشناس یا تکنسین نصب دوربین مداربسته موفق در این حوزه به درآمد برسید.

پس از اینکه آموزش نصب دوربین مداربسته 100% عملی را در دوره های حضوری یا غیرحضوری پرشیاسیستم گذراندید، با این موضوع بیشتر آشنا خواهید شد و پس از آن می توانید کسب و کار خود را در این حوزه شروع کرده و به درآمد موردنظر خود دست پیدا کنید.

نصب و تعمیر دوربین مداربسته

یکی از روش های مهمی که می تواند شما را به درآمد مناسبی در حوزه مداربسته برساند، تعمیر دوربین های مداربسته است. در این راستا می توانید در دوره های مختلف نصب و تعمیر دوربین مدار سته شرکت و به عنوان یک کارشناس سیستم های نظارت تصویری آموزش کامل را ببینید. آشنایی با قطعات داخلی سیستم های مداربسته شامل دوربین ، dvr ، nvr و سایر تجهیزات مرتبط با سیستم های نظارت تصویری، تست و تعویض قطعات تعمیر و بسیاری موارد دیگر را می توانید در دوره های آموزش نصب و تعمیر دوربین مداربسته که در پرشیاسیستم برگزار می شود بگذرانید. این دوره ها هم در غالب حضوری بصورت کلاس آموزشی انجام می شود و هم می توانید آن را به صورت دوره آموزش آنلاین دوربین مداربسته در اختیار داشته باشید. به علاوه شما، آموزش نصب دوربین مداربسته 100% عملی را خواهید گذراند و بطور اصولی دوره تصویری دوربین مداربسته را در شرکت توسعه داده‌های ارتباطی پرشیاسیستم به عنوان نمایندگی رسمی فروش دوربین مداربسته هایک ویژن در ایران پشت سر خواهید گذاشت.جهت شرکت در دوره‌های آموزش نصب دوربین مداربسته کامل از 0 تا 100 می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

آموزش دوربین مداربسته
آموزش دوربین مداربسته

آموزش آنلاین دوربین مداربسته

یکی از مهمترین بخش هایی که در پلتفرم آموزشی پرشیاسیستم وجود دارد، آموزش آنلاین دوربین مداربسته است. در این حالت دانش پذیران از راه دور آموزش تصویری دوربین مداربسته را در غالب ویدیوهای آموزشی، وبینارها و لایوهای مختلف مشاهده می کنند. همچنین آنها با دانلود کتاب pdf آموزش دوربین مداربسته پرشیاسیستم می توانند، اطلاعات پراکنده ذهن خود را به نحو مطلوب دسته بندی و بطور اصولی فرا بگیرند. جهت شرکت در دوره‌های آموزش آنلاین دوربین مداربسته کامل از 0 تا 100 می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

خصوصیات بارز یک تکنسین دوربین مداربسته موفق چیست؟

پاسخ به این سوال می تواند تا حدود زیادی نقشه ی راه شما را مشخص و شفاف کند. پس از خواندن این محتوا می توانید تصمیم بگیرید که آیا می خواهید وارد دنیای نظارت تصویری بشوید یا نه. خب بیایید ببینیم که یک نصاب حرفه ای و موفق دوربین مدار بسته ، چه ویژگی هایی باید داشته باشد.

اطلاعات کامل

نخستین اصلی که باید همیشه به آن توجه کنید، کسب اطلاعات موردنیاز برای شروع کار شماست. از هر روشی که می توانید باید آموزش ببینید. جستجوی اینترنتی، کلاس های آموزش حضوری و غیرحضوری ، یوتیوب ، کتاب های دیجیتال ، کتاب های کاغذی و روش های دیگر استفاده کنید تا اطلاعات خود در این زمینه رو بیشتر و بیشتر کنید. اطلاعات بیشتر باعث بروز خلاقیت در کسب و کارتان خواهد شد.

روابط عمومی بالا

بعد دیگری که باید روی آن کار کنید، روابط عمومی است. به عنوان یک کارشناس دوربین مداربسته باید بتوانید مشتری را متقاعد کنید تا از شما خرید کند. البته خبر خوب این است که شما می توانید روابط عمومی تان را از شیوه های مختلف ارتقا بدهید پس نگران نباشید و با پشتکار به کارتان ادامه بدهید.

خوش قولی

هیچ کس از یک نصاب دوربین مداربسته بد قول خوشش نمی آید و نمی خواهد با آن کار کند پس اگر بدقولی از مشخصه های شماست، در این کار موفقیت زیادی پیدا نخواهید کرد. همواره سعی کنید کمی زودتر از زمانی که با مشتری قرار گذاشته اید، به قرار برسید این موضوع می تواند تاثیر بسیار زیادی در نظر مشتری داشته باشد.

پشتکار

یکی از مهمترین ویژگی ها در هر کاری پشتکار است. اینکه بارها از مشتریان، نه بشنوید و دوباره با قدرت تر از گذشته ادامه بدهید، امری است که با آن در دنیای دوربین های مداربسته به موفقیت خواهید رسید.

چرا باید دوره آموزش نصب دوربین مداربسته ببینیم؟

هیچ تفاوتی ندارد که شما به چه نحوی در حال آموزش نصب دوربین مدار بسته باشید. مهم این است که آموزش کامل دوربین مدار بسته، آموزش سیم کشی دوربین مداربسته و اصول و تکنیک های فروش و کسب و کار حوزه مدار بسته را فرا بگیرید. در این حالت شما به عنوان یک کارشناس و تکنسین خبره نصب دوربین مدار بسته می توانید در این صنعت شروع به کار کنید و به مرور با افزایش تجربه و رزومه کاری و کسب شهرت می توانید سطح درآمدی خود را به میزان قابل توجهی افزایش بدهید.

آموزش تصویری

یکی از ویژگی های یک دوره کامل آموزش 100% عملی ، این است که توسط یک شرکت و اساتید کاربلد برگزار شود و شرکت کنندگان بصورت عملی با این کسب و کار آشنا شوند و همچنین آموزش تصویری دوربین مدار بسته را به گونه ای طی کنند که در پایان دوره آموزشی، هیچ نکته ی تاریکی باقی نمانده باشد. از این رو در کلاس های آموزشی حضوری و غیر حضوری پرشیا سیستم کلیه این موارد بطور کامل در نظر گرفته شده است.

کتاب آموزش

کتاب آموزش دوربین مدار بسته ، جنبه ی دیگری از آموزش های کامل است که دانش پذیران در مسیر آموزش با آن بیشتر آشنا می شوند. پس از شرکت در دوره های آموزشی و فراگیری مطالب مورد نیاز جهت نصب و راه اندازی دوربین، حجم بسیار زیادی از اطلاعات و ویدیو های آموزشی در ذهن دانش پذیران ساخته می شود که برای منظم شدن این اطلاعات و همچنین آشنایی  با مبانی اولیه آنها، بهترین راهکار استفاده از کتاب آموزش دوربین مدار بسته است.

برخی از مهمترین ویژگی هایی که مطالعه کتاب یادگیری دوربین مدار بسته برای دانش پذیران به ارمغان خواهد آورد را می توان به صورت زیر بیان نمود:

  • آشنایی با مبانی اولیه دوربین مدار بسته
  • تاریخچه دوربین ، سوئیچ ، DVR ، NVR و …
  • آشنایی با انواع سیستم های مدار بسته
  • آشنایی با سیستم های اکتیو و پسیو
  • نحوه طراحی یک سامانه دوربین مدار بسته استاندارد
  • بسیاری موارد دیگر

حتی پس از تکمیل آموزش و شروع به کار در صنعت دوربین مدار بسته به عنوان یک تکنسین یا کارشناس حرفه ای دوربین مدار بسته، باید با مطالعه کتاب‌های تخصصی مرجع در حوزه سیستم های امنیتی و نظارت تصویری، مبانی دوربین مدار بسته و تکنولوژی های روز دنیا مانند هوش مصنوعی، دوربین های حرارتی، دوربین های پلاک خوان و …  را مطالعه کنید تا با زوایای مختلف این کسب و کار ، بیشتر آشنا شوید.

با پرشیاسیستم آموزش ببینیم؟

شرکت توسعه داده های ارتباطی پرشیاسیستم، نمایندگی رسمی فروش دوربین مداربسته هایک ویژن، با برگزاری دوره های متعدد  نصب دوربین مداربسته برای دانش پذیران خود، زمینه را برای ورود افراد علاقمند به کسب و کار دوربین را فراهم نموده است.

شرکت توسعه داده های ارتباطی پرشیاسیستم به عنوان نماینده رسمی محصولات مدار بسته هایک ویژن در ایران علاوه بر نمایندگی فروش دوربین مداربسته، با بهره از تیم حرفه ای در زمینه آموزش ، دوره های حضوری و غیرحضوری دوربین مداربسته را برگزار می کند. جهت شرکت در دوره های حضوری آموزش یا تهیه پکیج های آموزش آنلاین می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.