گزارش عملکرد مالی هایک ویژن در نیمه 2018 نشان از رشد 26 درصدی سود این شرکت دارد.

فهرست مطالب

شرکت هایک ویژن به عنوان یکی از تولید کنندگان و راهبران محصولات نظارت تصویری نوآورانه حجم معادلات سالانه خود برای نیمه اول سال 2018 گزارش کرد. طی این گزارش ، حجم معاملات ( سود عملیاتی ) سالیانه هایک ویژن برای نیمه نخست سال 2018، مبلغ 20.88 میلیارد یورو اعلام شده است که این میزان  نسبت به سال قبل حدود 27 درصد رشد داشته است. طبق این گزارش که شرکت هایک ویژن آن را منتشر کرده است سود خالص این کمپانی در بورس در حدود 4.15 میلیارد یوان و به میزان 26% افزایش پیدا کرده است.

هایک ویژن به لطف تولید محصولات هوشمند و به روز با ارزش افزوده به مشتریان و نمایندگان فروش خود همواره توانسته است خود را به عنوان یکی از پیشروان بازار مدار بسته و تجهیزات نظارت تصویری معرفی نماید. محصولات هوشمند و راهکارهای مدار بسته و همچنین تولید محصولات مجهز به الگوریتم های هوش مصنوعی ( AI ) به عنوان هسته مرکزی در این تولید کننده چینی به حساب می آید. تولید محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی با قابلیت ضبط در فضای ابر اطلاعاتی از دیگر قابلیت های برند هایک ویژن به حساب می آید.

هایک ویژن تمرکز خود را بر بهبود کیفیت و مدل های مختلف تجهیزات مدیریت تصاویر مداربسته و همچنین نرم افزار ها و لوازم نظارت تصویری کاربردی قرار داده است ، در عین حال توسعه بازاریابی از طریق کانال های مختلف در حوزه فروش ، پروژه و همچنین برگزاری دوره های عمومی و تخصصی مرتبط با حوزه دوربین مدار بسته برای مشتریان و نمایندگان فروش خود از دیگر سیاست های میان مدت و بلند مدت این شرکت برتر در حوزه تولید دوربین مدار بسته به حساب می آید.

هایک ویژن برای دستیابی به موفقیت و رشد تجاری خود، فعالیت های تبلیغاتی و تجاری را علاوه بر چین در کشور های مختلف از طریق توسعه شبکه های فروش و بازاریابی و ارائه خدمات پس از فروش مناسب بصورت محلی به مشتریان انجام می دهد. افزایش سطح رضایت مندی مشتریان از محصولات دوربین مدار بسته HIKVISION را می توان حاصل تلاش های همه جانبه این شرکت در این عرصه به حساب آورد. هایک ویژن در نیمه نخست سال 2018 بیش از 10 دفتر جدید منطقه ای را در بازار های خارج از کشور تاسیس مرد که هدف آنها بهبود فرایند فروش ، تحویل کالا و از همه مهتر پشتیبانی مناسب به مشتریان بصورت محلی عنوان شده است.

هیچ رشدی بدون دلیل نیست و مشتریان این شرکت می توانند با خیالی آسوده از محصولات نظارت تصویری هایک ویژن در پروژه های خود استفاده کنند.

اشتراک گذاری:

1 دیدگاه در “گزارش عملکرد مالی هایک ویژن در نیمه 2018 نشان از رشد 26 درصدی سود این شرکت دارد.

  1. هایک ویژن گفت:

    هایک ویژن رشد بسیار خوبی داشته نسبت به سال های قبل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط:

همیشه اولین نفر باشید! برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید.

[mc4wp_form id="68"]
فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من