چگونه سیستم های امنیتی انتظار تحویل کالا در خرید های اینترنتی را شیرین کنند ؟ ( قسمت سوم )

فهرست مطالب

با توجه به طراحی سیستم یکپارچه و به صورت ماژولار، تعمیر، نگهداری و همچنین عملکرد سیستم ساده و آسان می باشد و سیستم امنیتی هایک ویژن از انعطاف مناسبی برخوردار می باشد، به عنوان مثال :
امکان توسعه سایت طبق نیاز مشتری و در کوتاه مدت می تواند بین 50 تا 80 درصد در هزینه ها صرفه جویی کند. با توجه به موارد مطرح شده، استفاده از سیستم امنیتی هایک ویژن برای ارسال مرسولات، ردیابی و بسته بندی آنها یک فرایند مقرون به صرفه می باشد.

روبات های بسته بندی و حمل بار، هایک ویژن جایزه طراحی برتر، Red Dot 2018 را در بین 59 کشور دنیا کسب کردند. این روبات ها در عین سادگی می توانند فعالیت های مختلفی را به خوبی و با سرعت مناسب انجام دهند.

بخش دیگر این پازل امنیتی، دوربین های مدار بسته مخصوص، بارکد خوان هایک ویژن هستند، این دوربین ها با توانایی خواندن بارکد تجهیزاتی که بر روی ریل های متحرک در حرکت هستند در 100میلی ثانیه ، سفارش مشتریان را به درستی شناسایی کرده و همزمان یک عکس کامل از بسته را ثبت می کنند. این دوربین ها، نقش تعیین کننده ای در ارسال مرسولات ایفا می کنند.

با استفاده از این راه حل هایک ویژن، مشتریان می توانند، ارائه خدمت خود را بهینه تر کنند به عنوان مثال:

استفاده از سیستم ارسال هوشمند مرسولات به مشتریان در شرکت تونگلو ( Tonglu ) ، چینش اجناس در انبار به طرز چشمگیری بهینه سازی می شود و کیفیت بسته بندی محصولات افزایش می شود، به این ترتیب از حداکثر حجم انبار استفاده می شود، استفاده از نیروی انسانی در حدود 58% کاهش یافته و بهره وری سیستم تا 84% افزایش پیدا می کند.

تضمین امنیت زنجیره تامین تجهیزات تنها آغاز راه است . اپراتور های مختلفی در زمینه هوشمند سازی ارسال تجهیزات و در قسمت های مختلف کار را ساده می کنند، روبات ها ، سیستم  GPS، دوربین های بارکد خوان، همه و همه با هدف بهبود خدمات ارائه شده به مشتریان و کاهش زمان تحویل کالا به کار گرفته می شوند. از این رو مشتریان می توانند در زمان خود صرفه جویی کنند. هایک ویژن به عنوان یک شرکت پیشرو در حوزه تجهیزات امنیتی برای این حوزه نیز مانند بسیاری از حوزه های دیگر راهکارهای هوشمند سازی ویژه ای دارد.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط:

همیشه اولین نفر باشید! برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید.

[mc4wp_form id="68"]
فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من