هایک ویژن در زمینه هوشمند سازی سیستم های نظارت تصویری با کمپانی ویدیو نتیکس (Videonetics ) همکاری می کند !

فهرست مطالب

شرکت هایک ویژن ( Hikvision ) در زمینه گسترش تکنولوژی های نظارت تصویری با یکی از بزرگترین شرکت های توسعه دهنده پلتفرم محاسبات تصویری، کمپانی ویدیو نتیکس همکاری مشترک می کند .

این همکاری شامل یکپارچه سازی دوربین های تحت شبکه هایک ویژن با نرم افزار هوشمند مدیریت تصاویر ویدیویی Videonetics است. کاربران می توانند تصاویر زنده وضبط شده دوربین هایک را با فرمت H.265+ بر روی سیستم های ضبط خود در اختیار داشته باشند. تصاویر ضبط شده حداقل پهنای باند و فضا را در سیستم اشغال می کنند و هیچ افت کیفیتی نخواهند داشت .

مدیریت یکپارچه و هوشمند تصاویر

در این همکاری مشترک ، ویژگی های پیشرفته شامل آنالیز تصویر دوربین ها توسط نرم افزار IVMS مدیریت می شود. به عنوان مثال کاربران از طریق نرم افزار ویدیونتیکس ، می توانند تصویر دوربین هایک ویژن را مشاهده ، ضبط و یا سوژه ای را در بین تصاویر ضبط شده دوربین ردیابی کنند . به علاوه آنها می توانند از تصاویر دوربین جهت نظارت کلی ، حفاظت پیرامونی ، ضبط هدف در منطقه مورد نظر ، کنترل ترافیک و… استفاده کنند .

فشرده سازی هوشمند دوربین هایک ویژن

مهمتر از همه پشتیبانی از فرمت فشرده سازی هوشمند H.265+ هایک ویژن به میزان قابل توجهی پهنای باند و فضای اشغال شده روی هارد را کاهش می دهد . پهنای باند تصاویر در فشرده سازی H.265+ هایک ویژن حدود 67% نسبت به H.265 ، کمتر شده است . این امکان زمانی اهمیت دو چندان پیدا می کند که پهنای باند محدودی در اختیار داشته باشیم و یا نیاز به ضبط تصویر دوربین برای مدت طولانی باشد.
آویناش تری ودی مدیر بخش توسعه بازار شرکت ویدیو نتیکس ، در این زمینه گفت : ما از شروع این همکاری مشترک با هایک ویژن بسیار خوشحالیم ، ادغام IVMS ما با دوربین های سری H.265+ کمک می کند تا کاربران مختلفی در سرتاسر دنیا از سیستم های نظارت تصویری در بالاترین سطح ممکن برخوردار باشند .
ادلر وو مدیر بخش همکاری مشترک بین المللی هایک ویژن هم در این زمینه گفت : هایک ویژن در تلاش است تا یک پلتفرم مشترک قدرتمند برای توسعه راهکار های مختلف نظارت تصویری متناسب با نیاز مصرف کنندگان طراحی نماید . تکنولوژی H.265+ ما در هایک ویژن به مشتریان اجازه می دهد تا بدون هیچ محدودیتی تصاویر را با پهنای باند و کیفیت مناسب در سرور ها ضبط کنند .

منبع : hikvision.com

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط:

همیشه اولین نفر باشید! برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید.

[mc4wp_form id="68"]
فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من