هایک ویژن گزارش مالی 6 ماهه نخست سال 2019 خود را اعلام کرد

فهرست مطالب

کمپانی هایک ویژن به عنوان پیشرو در جهان در زمینه تولید محصول و راهکار های نوآورانه میزان درآمد عملیاتی نیمه نخست سال 2019 را اعلام کرد . به موجب این گزارش هایک ویژن ، 23.92 میلیارد یوان درآمد کسب کرده است که نشان دهنده رشد سالانه 14.6 درصدی است .

از این مبلغ 4.22 میلیارد یوان سود خالص سهامداران هایک ویژن اعلام شده که رشد 1.67 درصدی را نشان می دهد . همچنین گزارش عملکرد مالی خوب این شرکت در سه ماهه دوم 2019 نشان دهنده رشد 21.46 درصدی درآمد می باشد همچنین سود خالص این شرکت 14.98 درصد رشد داشته است .

همچنین با توجه به اینکه سبد محصولات هایک ویژن بزرگ تر شده و طیف وسیع تری از مشتریان را پوشش می دهد به نظر می رسد که این رشد در نیمه دوم سال 2019 نیز همچنان ادامه داشته باشد . همچنین طبق گزارشات مالی ، هایک ویژن سرمایه گذاری عظیمی در واحد تحقیق و توسعه در زمینه تکنولوژی های نوین مانند هوش مصنوعی ، داده های بزرگ ( Big Data ) ، فناوری های هوشمند و مواردی شبیه به این انجام داده است که از این حیث توانسته از رقبای خود پیشی بگیرد .

گزارش مالی 6 ماهه هایکویژن

هایک ویژن گزارش مالی 6 ماهه نخست سال 2019 خود را اعلام کرد

فروش به مشتری و همکار ، بازاریابی و ارائه خدمات پس از فروش بیشترین حجم کار کمپانی هایک ویژن را در نیمه نخست سال 2019 تشکیل داده است و هایک ویژن عمده تمرکز خود را بر روی  تقویت این واحد ها قرار داده است .

به علاوه توسعه و شروع کسب و کار های جدید هایک ویژن نیز بخش قابل توجهی از تولید و بازار این تولید کننده مطرح دنیای مدار بسته را به خود اختصاص داده است . تجهیزات EZVIZ ، روبات های هایک ویژن ، خودرو های الکترونیک ، سیستم های هوشمند ذخیره اطلاعات و بسیاری تجهیزات نوآورانه و جدید دیگر در سبد محصول هایک ویژن قرار گرفته است که می تواند به مرور و در مسیر توسعه بلند مدت هایک ویژن روانه بازار شده و سود سالانه این شرکت را به میزان قابل توجهی افزایش دهد .

منبع : finanznachrichten.de

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط:

همیشه اولین نفر باشید! برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید.

[mc4wp_form id="68"]
فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من