هایک ویژن مرکز خرید جدید اسلام آباد را توسعه می دهد !

فهرست مطالب

Centaurus یک پروژه املاک و مستغلات عظیم است که توسط شرکت معروف انگلیسی WS Atkins طراحی شده است . سه برج 41 طبقه ، یک هتل 5 ستاره ، آپارتمان های مسکونی و مرکز خرید لوکس که این ساختمان ها را به یکدیگر متصل می کند . طراحی داخلی ساختمان های مسکونی و مرکز خرید نیز توسط طراح مشهور ترک ODEION انجام شده است . برآورد تقریبی ساخت این بنای لوکس حدود 350 میلیون دلار آمریکا تخمین زده شده است .کلیه اماکن عمومی به خصوص مکان هایی که هر روز هزاران بازدید کننده را به خود جلب می کنند ، باید از لحاظ امنیتی تقویت شوند . مرکز خرید Centaurus به عنوان یک مرکز عمده خرید ، جهت فراهم کردن یک محیط خرید امن و مطمئن ، از راهکار های امنیتی استفاده می کند .

اطمینان از ایمنی مشتریان

ماموران بخش حفاظت و امنیت مرکز Centaurus برای برقراری امنیت تلاش بسیاری انجام می دادند ، آنها با مشکلاتی مانند پرتاب زباله در راه پله ها ، ورود سارقین از ورودی و خروجی های اضطراری و … روبرو بودند . بازبینی فیلم ها پس از گزارش مغازه داران و ساکنین برج ها ، کمی دیر بود و آنها تقریبا هیچ وقت موفق نمی شدند تا سارقین و افراد متخلف را شناسایی کنند .سیستم امنیتی جدید باید بطور لحظه ای ویودی ها و خروجی ها را تحت کنترل داشته باشد و در صورت تشخیص هر مورد مشکوک ، آلارم های مورد نظر را فعال نماید . از این رو برای پوشش مناطق حساس ، دوربین های مدار بسته هایک ویژن در محل مورد نظر نصب شدند. کارشناسان برای پوشش تمامی بخش های مورد نظر مرکز خرید از 400 دوربین دید در شب مدل سه مگا پیکسل DS-2CD2032-I و 80 دوربین کیوب سه نگا پیکسل DS-2CD2432F-IW استفاده کردند . تصاویر این دوربین ها توسط 8 دستگاه NVR مدل DS-9664NI-I8 ضبط و توسط نرم افزار حرفه ای مدیریت تصاویر Hikvision iVMS-5200 مدیریت می شود .iVMS-5200 Pro Hikvision یک سیستم جامع مدیریت هوشمند تجهیزات امنیتی است که امکان کنترل و مدیریت یکپارچه سیستم های مختلف از جمله دوربین مدار بسته ، اکسس کنترل ، دوربین های پلاک خوان ، نرم افزار های تشخیص چهره و نمایشگر های ویدیو وال را دارد .

هایک ویژن مرکز خرید جدید اسلام آباد را توسعه می دهد !

هایک ویژن مرکز خرید جدید اسلام آباد را توسعه می دهد !

نمایش تصاویر بصورت طبیعی – Real Time

ماموران امنیتی تصاویر زنده و ضبط شده دوربین ها را در NVR بصورت طبیعی و بدور از تاخیر مشاهده می کنند و در صورت بروز هر مشکلی می توانند فورا اقدامات لازم را انجام بدهند . نرم افزار iVMS-5200 امکان کنترل هوشمند آلارم های مختلف را برای اپراتور ها فراهم می کند تا به سرعت هر مشکلی را در مراحل اولیه تشخیص و اقدامات لازم را به عمل بیاورند . این سیستم ورودی های  مهم به نقاط حساس را به دقت پایش می کند و بدین ترتیب سطح ایمنی در مرکز خرید و مجموعه برج های Centaurus افزایش می یابد .سیستم هوشمند مدیریت آلارم هایک ویژن با استفاده از تکنولوژی هایی مانند تشخیص ورود غیر مجاز ، تشخیص عبور از خط فرضی ، تشخیص حرکت ، تشخیص امکان وارد شدن آسیب به دوربین و مواردی دیگر توانست مشکل ریختن زباله در پله های اضطراری را بطور کامل برطرف کند به علاوه سرقت های همیشگی نیز به طور چشمگیری کاهش یافته و تقریبا به صفر رسید. دستگاه NVR هایک ویژن امکان نصب 12 هارد داخلی را دارند و این مهم باعث افزایش مدت زمان ضبط تصویر دوربین های مرکز برج های اسلام آباد می شود .در نتیجه استفاده از سیستم نظارت تصویری هایک ویژن ، مرکز خرید Centaurus در پاکستان ، میزان امنیت خود و هزاران بازدید کننده خود را افزایش چشمگیری داده است و این مهم باعث افزایش سطح رضایتمندی مشتریان و در نتیجه افزایش تعداد آنها شده است .

منبع :سایت hikvision.com

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط:

همیشه اولین نفر باشید! برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید.

[mc4wp_form id="68"]
فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من