هایک ویژن در نمایشگاه Essen ، تجربه هوش مصنوعی را برای مشتریان خود ارائه کرد !

فهرست مطالب

هایک ویژن به عنوان یکی از رهبران و تولید کنند گان دوربین مدار بسته در دنیا در نمایشگاه اسن سال 2018 ، محصولات مدار بسته مبتنی بر هوش مصنوعی ( AI ) را ارائه کرد این نمایشگاه بین المللی ، یک مکان مناسب برای معرفی محصولات هوش مصنوعی هایک ویژن می باشد . در این نمایشگاه همچنین شرکت هایی که در حوزه هوش مصنوعی با هایک ویژن همکاری می کنند معرفی شدند .

جدید ترین محصولات مدار بسته مبتنی بر هوش مصنوعی Hikvision  ارائه شده در این نمایشگاه به مشتریان کمک می کند تا نیاز های امنیتی خود را پوشش دهند .
بازار های مختلف مانند خرده فروشی ، فروشگاه ها و مراکز خرید ، فرودگاه ها ، استادیوم ها ، مدارس ، دانشگاه ها ، هتل ها ، بیمارستان ها و بسیاری از حوزه های دیگر را می توان با استفاده از محصولات نظارت تصویری هایک ویژن پوشش داد .

هایک ویژن در نمایشگاه Essen

هایک ویژن در نمایشگاه Essen ، تجربه هوش مصنوعی را برای مشتریان خود ارائه کرد !

 

استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی هایک ویژن برای آنالیز تصاویر دوربین مدار بسته ، امکان پردازش اطلاعات زیاد را در زمان کوتاهی دارد ، این تولید کننده برتر دوربین مدار بسته در دنیا برای راهکارهای هوش مصنوعی ، جمعی از شرکای خود را معرفی کرد که عبارتند از :

هایک ویژن با یکی از رهبران حوزه نرم افزاری در دنیا یعنی مایلستون ( Milestone ) برای اجرای راهکار های VMS خود همکاری می کند ، برخی از جدید ترین قابلیت هایی که روی این نرم افزار برای هایک ویژن فعال شده است شامل:

اضافه کردن دوربین پلاک خوان ( ANPR ) ، دوربین فیش آی یا پانوراما و امکان Metadata می باشد .

تجربه 10 ساله شرکت سیگیت ( Segate ) در زمینه تولید هارد دیسک های مخصوص ضبط تصویر دوربین مدار بسته مقدمه ای برای تولید هارد های ویژه ضبط تصاویر دوربین هوش مصنوعی هایک ویژن است .

شرکت Eagle Eye Networks به عنوان ارائه کننده راهکارهای امنیتی سایبری تجهیزات نظارت تصویری مبتنی بر ابر اطلاعات ( Cloud ) به عنوان یکی از شرکای هایک ویژن در نمایشگاه معرفی شد .

شرکت IPS به عنوان تولید کننده ماژول های آنالیز هوشمند ویدیو با بیش از 50 سال سابقه در این زمینه با هایک ویژن همکاری می کند .

شرکت سی تک ( See Tec ) به عنوان پیشگام در ارائه راه حل های نرم افزاری VMS با هایک ویژن در زمینه راهکار های مدار بسته در حوزه حمل و نقل ، خودرویی و خرده فروشی ها همکاری می کند .

و در نهایت شرکت سیکلو ( Siklu ) در زمینه انتقال تصاویر دوربین مدار بسته در بستر فیبر نوری و تجهیزات بی سیم با فرکانس  بالا با هایک ویژن همکاری می کند و در انتقال تصویر دوربین هایک ویژن بین شهر ها مورد استفاده قرار می گیرد .

همچنین بازدید کنندگان از آخرین محصولات هایک ویژن شامل:
محصولات ColorVu ، AcuSense ، دوربین های حرارتی ، محصولات DarkFighter و محصولات پانو ویو ( PanoVu ) ،  همچنین راه حل های نظارت تصویری در حوزه هایی مانند صنعت ، ساختمان هوشمند و کنترل دسترسی دیدن کردند .

آلن ژو مدیر منطقه ای هایک ویژن در این زمینه گفت :
اینکه ما در هایک ویژن توانسته ایم از هوش مصنوعی برای حل نیاز های مشتریانمان استفاده کنیم بسیار هیجان انگیز است ، هایک ویژن همواره راهکارها و محصولات مدار بسته خود را بر اساس نیاز مشتریان خود تولید و روانه بازار می کند.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط:

همیشه اولین نفر باشید! برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید.

[mc4wp_form id="68"]
فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من