هایک ویژن جایگاه های نفت و گاز شرکت توتال در غرب آفریقا را به سامانه دوربین مدار بسته مجهز کرد. (قسمت سوم )

فهرست مطالب

دوربین های سری Hikvision Easy IP 3.0 با رزولوشن بالا ، تصویر برداری با کیفیت در نور کم یا نور شدید را برای مشتریان فراهم می کنند همچنین تصویر برداری مطلوب در شرایط آب و هوایی نامساعد امکان پوشش همیشگی فضاهای مورد نیاز را می دهد.

این سری از دوربین های هوشمند هایک ویژن قابلیت هایی نظیر ردیابی افراد ، تشخیص عبور فرد از خط فرضی ، تشخیص نفوذ به محوطه ی از پیش تعریف شده ، تشخیص حرکت و ارسال آلارم های مختلف با توجه به رخداد های از پیش تعریف شده را برای کاربران اتاق کنترل فراهم می کند. کاربر اتاق کنترل می تواند سناریوهای مختلف را طراحی کند تا در مواقع بحرانی ، با تشخیص مورد مشکوک، فعالیت از پیش تعیین شده ای را اجرا کند.

با استفاده از این سناریو های امنیتی، ماموران ایمنی و اپراتورهای اتاق کنترل می توانند به خوبی هر رویدادی را مدیریت کنند. علاوه به این مدیران توتال با مشاهده تصاویر، نحوه ارائه خدمت پرسنل این شرکت به مشتریان و بهبود سطح خدمات خود می توانند رضایت مندی مشتریان را افزایش داده و به این ترتیب میزان فروش و سود خود را اضافه کنند. از این رو سیستم دوربین مدار بسته علاوه بر حل مشکلات امنیتی ایستگاه های ارائه خدمات و پمپ های بنزین و گاز ، می تواند فروش این شرکت را افزایش دهد.  

برای ضبط تصاویر دوربین های پیشنهادی از NVR هایک ویژن با 12 ترابایت هارد دیسک داخلی استفاده می شود این NVR ها می توانند تصاویر دوربین های هایک ویژن را با همان کیفیت ضبط کنند و در مواقع ضروری با نمایش تصویر ضبط شده مشکلات احتمالی را حل کنند.

شرکت توتال تعداد زیادی دوربین آنالوگ را در ایستگاه های خود از قبل نصب کرده و در حال استفاده از آنها بود ، تغییر این دوربین ها به سیستم IP می توانست هزینه بسیار زیادی را به توتال اعمال نماید که منطقی به نظر نمی آمد از این رو آنها نخست مراکز حیاتی را به دوربین تحت شبکه مجهز کردند و سیستم های مرکزی را با NVR های هایک ویژن جایگزین کردند سپس دوربین های آنالوگ را با استفاده از انکودرهای هایک ویژن به NVR های مدرن هایک ویژن متصل کرده و تصاویر آنها را ضبط کردند .

این قابلیت به توتال امکان می دهد تا به مرور زمان و بصورت فاز به فاز دوربین های آنالوگ خود را با دوربین IPجایگزین کنند. دوربین IP هایک ویژن در این پروژه با قابلیت POE تغذیه می شوند از این سو تنها با یک کابل شبکه تصاویر دوربین و تغذیه آن برقرار خواهد شد و میزان کابل کشی نیز به مقدار قابل توجهی کاهش خواهد یافت.

ادامه در قسمت چهارم

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط:

همیشه اولین نفر باشید! برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید.

[mc4wp_form id="68"]
فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من