هایک ویژن جایزه بهترین شرکت در زمینه فناوری و تکنولوژی را از شرکت DMCC

فهرست مطالب

هایکویژن کسب جایزه بهترین شرکت

شرکت هایک ویژن به عنوان تولید محصولات دوربین مدار بسته و راه حل های هوشمند نوآورانه، توانست جایزه برترین شرکت در زمینه ارائه تکنولوژی را در دومین مجمع سالانه DMCC در سال 2018 را به خود اختصاص داد.

مرکز چند گانه دوبی یا DMCC مخفف Dubai Multi Commodities Centre می باشد و به عنوان یک منطقه آزاد در زمینه تکنولوژی های هوشمند نظارت تصویری و تجهیزات الکترونیکی دیگر می باشد و هر سال در دوربی برگزاری می شود، شرکت هایک ویژن به خاطر عملکرد برجسته در زمینه علم و فناوری و استفاده از تکنولوژی هوشمند در دوربین مدار بسته توانست این جایزه را کسب نماید.

DMCC یک انجمن دولتی در دوبی است که برای تجارت و سرمایه گذاری در حوزه تکنولوژی فعالیت می کند. اعضای این انجمن از نخبگان صنایع مختلف مرتبط با تکنولوژی هستند. هر ساله طرح های زیادی توسط این اعضا بررسی شده و شرکت های برتر انتخاب می شوند. در سال جاری بالغ بر 115 شرکت درخواست دریافت جایزه DMCC را داشتند که از این تعداد تنها 11 شرکت توانستند این جایزه را دریافت کنند و هایک ویژن به عنوان تنها شرکت چینی در این حوزه برنده جایزه DMCC شد.

رابرت وانگ مدیر فنی هایک ویژن قسمت خاورمیانه و شمال آفریقا ( MENA )، اظهار داشت: ” ما بسیار هیجان زده ایم که توانسته ایم جایزه بهترین شرکت در زمینه تکنولوژی را به خود اختصاص دهیم، از سال 2010 که هایک ویژن MENA در DMCC فعالیت خود را آغاز کرده است این شرکت توانسته است مدارج رشد و پیشرفت را طی کند.

در سال 2008 هایک ویژن تلاش خود برای نفوذ و افزایش فروش محصولات خود در خاور میانه و شمال آفریقا آغاز کرد و با این هدف در 23 کشور اقدام به تاسیس دفتر نمایندگی فروش کرد. دفتر مرکزی هایک ویژن MENA به طور رسمی در 2010 تاسیس شد و در همان سال به DMCC پیوست . در حال حاضر هایک ویژن انبار کاملی از محصولات دوربین مدار بسته را در دوبی در اختیار دارد و محصولات مورد نیاز مشتریان را در اختیارشان قرار می دهد.

متخصصان انجمن DMCC امکانات متفاوتی را بررسی می کنند تا یک شرکت انتخاب شود، طیف وسیعی از بخش های کسب و کار ، نحوه عملکرد سازمانی اعضا ، توانایی کسب درامد ، نفوذ جهانی ، سهم بازار، گردش مالی بالا و مشارکت در صنعت و مواردی شبیه به این بررسی می شود و در نهایت شرکت های برتر توسط هیئت داوران مشخص می شوند.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط:

همیشه اولین نفر باشید! برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید.

[mc4wp_form id="68"]
فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من