هایک ویژن از همکاری خود با باشگاه کورینتیانس برزیل خبر داد

فهرست مطالب

شرکت هایک ویژن چین از انعقاد قرار داد با باشگاه فوتبال کورینتیانس برزیل برای تجهیز استادیوم و سازه های این باشگاه فوتبال برزیلی خبر داد. شرکت هایک ویژن اعلام کرد این قرار داد سه ساله بوده و در آن راهکارهای جامع امنیتی توسط متخصصان هایک ویژن طراحی شده و اجرا خواهند شد. این شرکت چینی چندی پیش پروژه تجهیز استادیوم آژاکس هلند را انجام داده بود و این دومین پروژه آنها در این حوزه است، به نظر می رسد که تیم هایک ویژن به دنبال یک بازار ویژه در حوزه استادیوم ها هستند و این حوزه برای آنها از جذابیت ویژه ای برخوردار است.

تجهیز باشگاه فوتبال کورینتیانس برزیل

همانگونه که اشاره شد هایک ویژن در یک قرار داد سه ساله متعهد به تجهیز استادیوم باشگاه فوتبال برزیلی شده است. در یک بخش از این قرار داد سه ساله استادیوم ۴۹ هزار نفری کورینتیانس با استفاده از راهکار های هوشمند برند هایک ویژن شامل مختلف راهکار دوربین تشخیص چهره هایک ویژن مبتنی بر هوش مصنوعی ( AI ) ، راهکار دوربین Dark Fighter هایک ویژن  برای ارائه تصاویر رنگی و با کیفیت حتی در تاریکی کامل ، راهکار دوربین پلاک خوان هایک ویژن ، راهکار دوربین پانو ویو هایک ویژن ( HIKVISION PanoVu ) ، راهکار دوربین پانوراما هایک ویژن ، راهکار جامع اکسس کنترل هایک ویژن و بسیاری از راهکارهای امنیتی برای تجهیز سیستم امنیتی استادیوم آرنا کورینتیانس برزیل می باشد.

مارکو مایرلس مدیر بخش بازاریابی هایک ویژن برزیل اعلام کرد: ” انعقاد قرار داد همکاری در زمینه سیستم دوربین مدار بسته مایه خوشحالی ماست پیوند نام تجاری ما در کنار یک باشگاه فوتبال مشهور دنیا می تواند زمینه را برای رشد و توسعه بیشتر ما در حوزه سیستم های امنیتی هوشمند باشد. هایک ویژن در این پروژه پیشرفته ترین محصولات خود را پیشنهاد داده است تا به بهترین نحو امنیت استادیوم کورنتیانس را برقرار نماید. پیش از این ما یک پروژه موفق با باشگاه فوتبال آژاکس هلند اجرا کردیم که تجربیات گرانبهای ناشی از آن به ما کمک  می کند تا بهترین پیشنهاد ها را برای مشتریان جدید خود داشته باشیم ” .

لوئیز پائولو روزنبورگ مدیر بازاریابی باشگاه کورینتیانس گفت: ” ما با شرکت هایک ویژن برای اجرای پروژه نظارت تصویری در باشگاه رسیده ایم. از زمان ساخت استادیوم آرنا تاکنون بیش از ۴ میلیون هوادار از مسابقات از باشگاه کورینتیانس دیدن کرده اند، ما نیاز به یک راهکار جامع امنیتی برای مدیریت این حجم از طرفداران هستیم، نظارت بر رفتار آنها ، برقراری امنیت و پیشگیری از وقوع بحران در مواقع اضطراری از ابعاد مختلفی برای اهمیت دارد. باید بگویم که هایک ویژن تمام آنچه را که ما برای پوشش نیازهای خود لازم داریم به ما ارائه نموده است ” .

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط:

همیشه اولین نفر باشید! برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید.

[mc4wp_form id="68"]
فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من