نحوه زمانبندی پروژه و اجرای عملیات نصب و راه اندازی دوربین مداربسته چگونه است ؟

فهرست مطالب

اجرای عملیات نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته ، اهمیت زیادی در طراحی یک سامانه نظارت تصویری دارد ، هر چه اندازه یک پروژه مدار بسته بزرگتر باشد ، ضرورت نحوه زمانبندی پروژه بیشتر خودنمایی می کند از این رو در این محتوا شما با برخی از مواردی که در مورد نحوه زمانبندی پروژه باید به آنها توجه کنیم آشنا می شوید .

نحوه زمانبندی پروژه دوربین مداربسته

نحوه زمانبندی پروژه و اجرای عملیات نصب و راه اندازی دوربین مداربسته چگونه است ؟

اندازه پروژه و تاثیر آن بر نحوه زمانبندی پروژه

هر چه اندازه یک پروژه بزرگ تر باشد ، نصب و راه اندازی آن زمان بیشتری طول می کشد ، هر چه مدت زمان نصب بیشتر طول بکشد ، موارد متعددی مانند مدیریت هزینه و تکنسین های نصب تجهیزات مدار بسته در کنار حفظ کیفیت کار بیشتر خودنمایی می کند از این رو باید نحوه زمانبندی پروژه به گونه ای طراحی شود که برای تمامی موارد و مشکلات احتمالی زمانبندی مناسب در نظر گرفته شود .

اجزای پروژه و تاثیر آن بر نحوه زمانبندی پروژه

اجزای یک سیستم مدار بسته با توجه به نوع نیاز مشتریان و محل اجرا متفاوت است ، برخی از پروژه ها از تنوع محصول کمتر و برخی محصولات متنوعی را شامل می شوند ، انواع دوربین ها ، سوئیچ ها ، رک و تجهیزات شبکه ، کابل های شبکه ، فیبر نوری ، برق ، رادیو وایرلس ها ، داکت ، لوله و بسیاری دیگر می تواند تنها بخشی از اجزای یک پروژه باشد که همه این موارد در نحوه زمانبندی پروژه موثر است و باید برای نصب و سرهمبندی هر کدام اقدام مناسب در زمان مناسب انجام شود .

فاز بندی پروژه

نحوه زمانبندی پروژه هنگامی که ابعاد و تنوع محصولات بسیار زیاد است با بقیه پروژه های متفاوت است . در اینگونه موارد معمولا طی جلسات هماهنگی با کارفرما نحوه زمانبندی پروژه را به گونه ای تغییر می دهند که پروژه به صورت فاز به فاز اجرا شده و نتایج در بازه های زمانی کوچک تر بررسی شود و هر گونه عقب ماندگی از زمان اجرا ، در حداقل زمان تشخیص داده شده و برای حل مشکل آن تدبیری اندیشیده شود .

واحد پروژه شرکت پرشیا سیستم پیش از شروع عملیات نصب و راه اندازی هر پروژه ای نحوه زمانبندی پروژه را بر اساس معیار های استاندارد آن و با استفاده از نرم افزار های تخصصی زمانبندی پروژه ترسیم و به اطلاع کارفرما می رساند و پس از تایید کارفرما ، مراحل نصب و راه اندازی سیستم مدار بسته در یک پروژه پیاده سازی می شود .

hikvision.com

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط:

همیشه اولین نفر باشید! برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید.

[mc4wp_form id="68"]
فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من