معرفی دوربین های توربو اچ دی سری 5.0 شرکت هایک ویژن

فهرست مطالب

دوربین توربو اچ دی سری Color Vu هایک ویژن

شرکت هایک ویژن به تازگی سری جدید محصولات دوربین مداربسته Turbo HD 5.0 خود را به بازار عرضه کرده است که با استقبال فراوانی روبرو شده است. هایک ویژن در این سری از محصولات خود از هوش مصنوعی استفاده کرده است که امکانات ویژه ای را برای مشتریان فراهم می کند. در این قسمت می خواهیم شما را با قابلیت های دوربین های مداربسته سری Color Vu هایک ویژن آشنا کنیم.

دوربین مدار بسته توربو اچ دی سری Color Vu

سری Color VU هایک ویژن شامل دو مدل دوربین بولت هایک ویژن و یک مدل دوربین دام هایک ویژن می باشد که عبارتند از DS-2CE12DFT، DS-2CE10DFT و DS-2CE72DFT . در ادامه برخی از ویژگی های این دوربین ها را توضیح می دهیم.

  • تصویر برداری رنگی

ارائه تصاویر رنگی در طول روز و شب را می توان یکی از مهمترین ویژگی های این سری از دوربین های هایک ویژن دانست. به عبارت دیگر تصاویر دوربین ها بصورت 24/7 ( 24 ساعته شبانه روز و 7 روز هفته ) و بصورت رنگی ارائه می شود. استفاده از آیریس های با قطر دیچه بزرگ برای تابش نور بیشتر به سنسور تصویر دوربین باعث شده تا دوربین های سری ColorVu هایک ویژن همواره تصاویر رنگی ارائه کنند.

شیشه ی جلوی دریچه لنز دوربین توربو اچ دی هایک ویژن به نوعی طراحی شده است که حداکثر نور به دوربین وارد می شود، از سوی دیگر رفلکس نور از شیشه دوربین به حداقل رسیده است از این رو کیفیت تصویر تا حدود زیادی بهبود پیدا می کند.

  • لنز پیشرفته

لنزهای مجهز به عدسی های مخصوص باعث می شود تا حداکثر نور بدون هیچگونه بازتابی به سنسور دوربین تابیده شود، علاوه بر آن، فیلتر های مختلف دوربین Color Vu، کمبود نور محیط را در قسمت های مختلف تصویر، جبران می کند و تصاویر با جزئیات بیشتر ارائه می شود.

  • الگوریتم پیشرفته هوش مصنوعی

استفاده از هوش مصنوعی در این سری از دوربین ها به کاربران اجازه می دهد تا بتوانند از ویژگی های آنالیز تصویر استفاده کرده و راه حل های مختلفی را با استفاده از دوربین های توربو اچ دی هایک ویژن اجرا کنند. تشخیص انسان و خودرو از ویژگی های این دوربین ها می باشد، فیلتر کردن آلارم های اشتباه ( به عنوان مثال افتادن برگ درختان ، وزش باد ، طوفان ، باران و مواردی شبیه به این از جمله توانایی های این سری از دوربین های هایک ویژن به حساب می آید.

  • کاهش نویز تصویر

حذف نویز تصاویر در طول روز و شب ، تاثیر زیادی بر روی کیفیت تصاویر دوربین های مدار بسته دارد، استفاده از الگوریتم پیشرفته حذف نویز تصویر به صورت سه بعدی (  3D-DNR ) در این سری از دوربین ها باعث ارائه تصاویر فاقد نویز به خصوص در طول شب می شود.

  • قیمت مناسب

شاید یکی از موارد بسیار مهم در انتخاب یک دوربین مدار بسته را بتوان قیمت آن دانست، دوربین های سری Color Vu هایک ویژن علاوه بر موارد ذکر شده در بالا از لحاظ قیمتی نیز کاملا مقرون به صرفه هستند از این رو برای کاربران از جذابیت ویژه ای برخوردار هستند.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط:

همیشه اولین نفر باشید! برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید.

[mc4wp_form id="68"]
فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من