شرکت هایک ویژن از انعقاد قرارداد همکاری با شرکت Eagle Eye Network خبر داد

فهرست مطالب

انعقاد قرارداد هایک ویژن

شرکت هایک ویژن از انعقاد قرارداد همکاری با شرکت Eagle Eye Network خبر داد که به موجب این همکاری تصاویر دوربین های HD هایک ویژن روی بستر کواکسیال می تواند بر روی محیط ابر اطلاعات ( Cloud ) ضبط شده و در دسترس مشتریان قرار بگیرد. تصاویر محصولات توربو اچ دی سری 4.0 هایک ویژن ( Turbo HD 4.0 ) هایک ویژن از طریق مبدل های HD-TVI به بستر ابر اطلاعات منتقل خواهند شد.

 

شرکت Eagle Eye Network

شرکت Eagle Eye Network یک شرکت آمریکایی است که فضای Cloud را برای استفاده و ضبط تصاویر دوربین های امنیتی در اختیار شرکت های تولید کننده تجهیزات نظارت تصویری قرار می دهد. این کمپانی یکی از مشهور ترین شرکت هایی است که در دنیا این کار را انجام می دهد.

شرکت Eagle Eye Network اعلام کرد مشتریان می توانند از این به بعد با جایگزین کردن دوربین های آنالوگ قدیمی خود با دوربین های HD-TVI جدید به همراه DVR هایک ویژن آنها، از همه مزایای ابر اطلاعاتی این شرکت استفاده کنند. برخی از این مزایا عبارتند از:

  • این تصاویر با هر نرم افزار CMS قابل مشاهده می باشد.
  • تصاویر ثبت شده در بستر ابر اطلاعات مطابق استاندارد های امنیت سایبری مورد محافظت قرار می گیرند و هیچگونه نفوذی از طرف هکرها در این تصاویر امکان پذیر نیست.
  • در این بستر یک دوربین HD-TVI مانند یک دوربین تحت شبکه هایک ویژن در دسترس خواهد بود.
  • کیفیت تصویر هیچ دوربینی افت نمی کند و کاربران می توانند تصاویر را با رزولوشن خود دوربین مشاهده کنند.
  • قابلیت اختصاص فضای مشخص به هر دوربین به طور مستقل

شرکت Eagle Eye Network در یک بیانیه رسمی برخی از مزایای همکاری مشترک خود با هایک ویژن را به این صورت اعلام کرد :

کاربران می توانند از همان کابل های کواکسیال آنالوگ خود برای ارتقا تصویر دوربین HD با استفاده از تکنولوژی HD-TVI استفاده کنند لذا به میزان قابل توجهی در هزینه ها صرفه جویی می شود. از این رو استفاده از مبدل های HD-TVI نسبت به خریداری یک سیستم دیجیتال بسیار مقرون به صرفه تر خواهد بود. کاربران می توانند از منبع تغذیه برای روشن کردن دوربین ها استفاده کنند در غیر اینصورت امکان تغذیه دوربین ها از طریق تکنولوژی POC در سری  4.0 دوربین توربو اچ دی هایک ویژن توسط کابل کواکسیال وجود دارد. هنگام انتقال تصاویر از طریق مبدل HD-TVI به بستر ابر اطلاعات هر انکودر تنها یک IP را به خود اختصاص می دهد و لذا بسیاری از پیچیدگی های شبکه ، تاخیر و در خطر بودن اطلاعات حیاتی دیگر مطرح نیست و اطلاعات از طریق یک بستر امن به محیط ابر اطلاعات منتقل می شوند.

با استفاده از آخرین نسخه دستگاه سری HQ DVR های سری 4.0 هایک ویژن، تمامی کاربران Eagle Eye می توانند به صورت یکپارچه تصاویر مورد نیاز خود را در بستر ابر اطلاعات مشاهده کنند.

اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط:

همیشه اولین نفر باشید! برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید.

[mc4wp_form id="68"]
فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من