هایک ویژن سیستم های حمل و نقل هوشمند خود را در کنگره جهانی ITS در سنگاپور عرضه کرد !

فهرست مطالب

شرکت هایک ویژن به عنوان پیشرو در ارائه محصولات و راهکار های نظارت تصویری نوآورانه در بیست و ششمین کنگره جهانی سیستم های هوشمند مدیریت حمل و نقل ( ITS ) در سنگاپور که از 21-25 اکتبر برگزار می شد شرکت کرد و جدید ترین نو آوریهای خود در حوزه مدیریت ترافیک و راهکار های پرتابل و مدیریت پارکینگ را به عرضه کرد . در این رویداد ، Hikvision مجموعه ای از راه حل های حمل و نقل هوشمند و محصولات خود از جمله دوربین های ترافیکی ، تجهیزات کنترل سیگنال ، دستگاه های هوشمند قابل حمل ، یک راه حل کامل پارکینگ و یک دوره آموزشی جامع در خصوص توانایی و نحوه عملکرد الگوریتم هوش مصنوعی را معرفی می کند. بن مائو ، مدیر هایک ویژن در سنگاپور ، گفت: ما در تلاش هستیم تا راه حل های مدیریت حمل و نقل هوشمند تر و سالم تری ( به حداقل رساندن آلایندگی های سوختی ) ارائه کنیم تا زندگی روزمره ساکنین شهرها سالم تر و رفت آمد آنها با حداقل ترافیک انجام شود .

 حمل و نقل هوشمند هایکویژن

حمل و نقل هوشمند هایکویژن

مدیریت و کنترل ترافیک


در این بخش مواردی چون کنترل جریان ترافیک ، تشخیص پلاک خودرو ها ، شناسایی خصوصیات وسایل نقلیه ، کنترل سرعت و بسیاری دیگر توسط دوربین های ترافیکی هایک ویژن انجام می شود . به عبارت دیگر ، دوربین های هایک ویژن بطور مداوم بزرگراهها و خیابان ها را تحت نظارت و بازرسی خود دارند . دوربین ها جریان ترافیک را کنترل می کنند و در صورت ایجاد ترافیک در یک تقاطع ، با استفاده از تجهیزات کنترل سیگنال هایک ویژن ، چراغ های راهنمایی بطوری تنظیم می شوند که حداقل ترافیک ایجاد شود و ترافیک مدیریت شود.

تجهیزات تصویر برداری قابل حمل هایک ویژن


جهت تصویر برداری از خیابان ها و مکان هایی که تحت پوشش نیستند و همچنین اعمال جریمه برای رانندگان متخلف از تجهیزات مدار بسته قابل حمل هایک ویژن استفاده می شود . این تجهیزات با نصب بر روی ماشین پلیس ، تصاویر خودرو های متخلف را هنگامی که خودروی پلیس از کنار آنها عبور می کند ثبت و ضبط می کنند . این دوربین ها قابلیت تشخیص پلاک و تشخیص پارک در محل ممنوع را دارند . همچنین دوربین های پوشیدنی نیز از دیگر محصولات هایک ویژن بود که جهت تصویر برداری لحظه ای از محل در هنگام عملیات های مختلف و بروز بحران مورد استفاده قرار می گیرد. این دوربین ها بر روی لباس ماموران پلیس یا آتش نشانی و … نصب شده و تصاویر را بطور زنده برای اتاق بحران ( اتاق مانیتورینگ ) ارسال می کند .

راهکار جامع مدیریت پارکینگ


در این راهکار ، مدیریت پارکینگ توسط سیستم یکپارچه هایک ویژن انجام می شود . خودرو ها توسط چراغ های نشانگر و نمایشگر های ویژه درون پارکینگ به محل پارک مورد نظر هدایت می شوند همچنین ورود و خروج خودرو ها توسط دوربین های پلاک خوان هایک ویژن انجام می شود و زمان انتظار مشتریان را به حداقل می رساند . کنگره جهانی ITS با شعار مدیریت هوشمند حرکت و توانمند سازی شهر ها به عنوان یک نمایشگاه مرجع در حوزه حمل و نقل در جهان به شمار می آید . و بیش از 1000 شرکت کننده در غالب بیش از 300 غرفه از سراسر جهان در این نمایشگاه شرکت کردند .

منبع : hikvision.com

 

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط:

همیشه اولین نفر باشید! برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید.

[mc4wp_form id="68"]
فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من