از دوربین اسپید دام هایک ویژن در چه پروژه هایی استفاده می شود ؟

فهرست مطالب

دوربین speed dome یا دوربین گردان ، همیشه جزو اولویت های مشتریان بوده است ، اما هنگامی که صحبت از قیمت این دوربین ها می شود ، تقریبا همه این مشتریان عطای این دوربین را به  لقای آن می بخشند . اما اگر قیمت دوربین متحرک نسبت به نوع ثابت آن ، انقدر گران تر است ، اصلا چرا باید از این نوع دوربین در پروژه ها استفاده شود ؟ در این محتوا برخی از مهمترین کاربرد های دوربین اسپید دام هایک ویژن را معرفی می کنیم .

از دوربین اسپید دام هایک ویژن در چه پروژه هایی استفاده می شود ؟

از دوربین اسپید دام هایک ویژن در چه پروژه هایی استفاده می شود ؟

دوربین اسپیددام هایک ویژن

دوربین گردان هایک ویژن ، امکان چرخش در سطح افقی و عمودی را دارد و به علاوه می تواند بر روی تصویر زوم کند ، لذا شعاع دید بالایی را پوشش می دهد و با توجه به محل و ارتفاع نصب می تواند کاربری های متعددی داشته باشد .

کاربرد دوربین speed dome

همانطور که شاید بدانید ، دوربین اسپیددام بیشتر جنبه نظارتی دارد و نمی توان به تنهایی از آن دوربین برای حفاظت از یک مکان استفاده کرد ، دلیل این موضوع هم جهت دید دوربین است ، هنگامی که دوربین متحرک روی یک جهت زوم می کند ، سایر جهات از دید دوربین پنهان می ماند و دقیقا به همین دلیل نباید از دوربین PTZ به تنهایی برای پوشش فضاهای مهم استفاده کرد .

راه حل چیست ؟

بهترین راهکار استفاده از دوربین speed dome در پروژه هایی است که بیشتر نیاز به نظارت وجود دارد و کاربر دوربین با زوم روی قسمت های دوربین ، اطلاعات مورد نظر را مشاهده می کند اما در پروژه هایی که با هدف نظارت و تشخیص بیشتر انجام می شود بهتر است از دوربین های اسپید دام هایک ویژن بهمراه دوربین های ثابت ، جهت پوشش بخش های مختلف یک مکان مشخص استفاده کنیم .
هایک ویژن به عنوان تولید کننده برتر دوربین مدار بسته در دنیا ، همواره تلاش کرده تا بهترین دوربین های مدار بسته دنیا را تولید و به بازار عرضه کند ، از این رو ده ها مدل دوربین اسپیددام تحت شبکه و HD را می توان در بین تولیدات این کمپانی مطرح دنیا پیدا کرد ، برای انتخاب مناسب ترین مدل دوربین اسپید دام ، می توانید از مشاوره رایگان کارشناسان شرکت توسعه داده های ارتباطی پرشیا سیستم استفاده کنید . پرشیا سیستم نماینده رسمی محصولات هایک ویژن در ایران افتخار دارد تا سبد کامل محصولات شرکت hikvision.com را در اختیار داشته باشد.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط:

همیشه اولین نفر باشید! برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید.

[mc4wp_form id="68"]
فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من