دوربین IPC-B640H-V/Z هایلوک و دوربین  DH-IPC-HFW54A1EN-Z داهوا دارای چه تفاوت هایی هستند ؟

فهرست مطالب

در این قسمت مجله هایک ویژن قصد دارد تا دو مدل دوربین بولت 4 مگا پیکسل با لنز متغیر برند های هایلوک و داهوا را با یکدیگر مقایسه کند.

دوربین IPC-B640H-V/Z هایلوک

این دوربین بولت چهار مگا پیکسل با لنز متغیر 2.8 به 12 میلمتر است که با بهره از ال ای دی دید در شب 30 متری با تکنولوژ EXIR و 120 دسی بل WDR می تواند بهترین زاویه دید را با مناسب ترین کیفیت ارائه نماید . دوربین IPC-B640H-V/Z می تواند در وضوح 4 مگا پیکسل و با سرعت 20 فریم بر ثانیه تصویر برداری کند ، پشتیبانی از فشرده سازی مدرن H.264+ ، H.265 و H.265+ باعث می شود تا تصاویر با وضوح بالای این دوربین کمترین فضا و پهنای باند را در دستگاه ضبط اشغال کنند .

قابلیت حذف نویز دیجیتال بصورت سه بعدی – 3D-DNR و تصویر برداری با وضوح بالاتر از منطقه ی هدف – ROI در کنار بدنه ضد آب و ضد گرد و خاک دوربین می تواند توجه هر سلیقه ای را به خود جلب کند به علاوه جهت ضبط تصویر دوربین در مواقع حساس می توان از قابلیت نصب حافظه SD کارت بر روی دوربین استفاده نمود . دوربین IPC-B640H-V/Z مجهز به Slow Shutter است که می تواند در نور بسیار کم تصویر برداری کند. همچنین قابلیت حذف نور مادون قرمز در روز توسط فیلتر ICR نیز کیفیت تصویر را به میزان زیادی بهبود می دهد .

امکان ارسال دو استریم مجزا ، عملکرد مطلوب در گستره دمایی منفی 30 تا مثبت 60 درجه سانتیگراد ، پشتیبانی از پروتکل بین المللی ONVIF و زاویه دید بین 28 تا 100 درجه از دیگر ویژگی های دوربین IPC-B640H-V/Z هایلوک به شمار می رود.

دوربین مداربسته هایلوک

دوربین IPC-B640H-V/Z هایلوک و دوربین DH-IPC-HFW54A1EN-Z داهوا دارای چه تفاوت هایی هستند ؟

دوربین DH-IPC-HFW54A1EN-Z داهوا

در سوی دیگر دوربین داهوا مدل DH-IPC-HFW54A1EN-Z وجود دارد که یک بولت 4 مگا پیکسل لنز متغیر است ( 2.7- 12 میلمتر )  ، این دوربین مجهز به ال ای دی دید در شب 50 متری است ، 120 دسی بل WDR دارد و دارای دو ورودی و یک خروجی آلارم و همچنین ورودی و خروجی مستقل صدا است.

زاویه دید افقی بین 33 تا 100 درجه ، لنز موتورایز با آیریس اتوماتیک در کنار پشتیبانی از کدینگ هوشمند H.264+ در این دوربین بولت داهوا باعث بهینه سازی حجم تصاویر و پهنای باند اشغال شده آنها می شود . دوربین DH-IPC-HFW54A1EN-Z داهوا دارای فناوری های HLC ، BLC ،  3D-DNR ، ROI و … است که می تواند در هر شرایط نوری و آب و هوایی به نحو مطلوب تصویر برداری کند .

این دوربین دوال استریم می تواند در دمای منفی 30 تا مثبت 60 تصویر برداری کرده و ضد آب و ضد ضربه است ( IP67 ) به علاوه می توان برای ضبط تصاویر دوربین بولت وریفوکال داهوا از NVR های تحت پروتکل بین المللی ONVIF استفاده نمود.

منبع : سایت hikvision.com 

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط:

همیشه اولین نفر باشید! برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید.

[mc4wp_form id="68"]
فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من