دوربین مداربسته میکروفن دار هایک ویژن

فهرست مطالب

همانطور که می دانید ماموریت اصلی دوربین مدار بسته تصویر برداری از محیط است اما برخی از مدل ها علاوه بر تصویر برداری، صدای محیط را هم ضبط می کنند که به آنها دوربین میکروفن دار گفته می شود. دوربین میکروفن دار هایک ویژن می تواند صدای محیط را با استفاده از میکروفن های خود ثبت و ضبط کنند.

دوربین میکروفن دار هایک ویژن

اگر بخواهیم در مورد سری های دوربین میکروفن دار هایک ویژن صحبت کنیم باید بگوییم که این سری به دو قسمت تقسیم می شوند برخی از مدل ها دارای ورودی مجزا برای اتصال میکروفن دوربین هستند و برخی دیگر دارای میکروفن داخلی می باشند . بطور کلی دوربین های مدار بسته هایک ویژن را از لحاظ امکان ضبط صدا ، می توان به سه دسته بزرگ زیر تقسیم نمود.

  • دوربین هایک ویژن با قابلیت اتصال میکروفن خارجی
  • دوربین هایک ویژن با میکروفن داخلی
  • دوربین هایک ویژن فاقد امکان نصب میکروفن

دوربین مدار بسته میکروفن دار هایک ویژن

کدام سری از دوربین های هایک ویژن قابلیت صوت دارند ؟

در مدل دوربین های هایک ویژن که امکان ثبت صدای محیط را دارند حرف – S – در انتهای پارت نامبر دوربین قرار دارد . این مدل از دوربین های میکروفن دار یا دارای میکروفن داخلی  هستند یا می توان میکروفن های خارجی روی آنها نصب کرد .

 

ارسال صوت روی دوربین مداربسته میکروفون دار چگونه است ؟

دوربین میکروفن دار هایک ویژن ، صدا و تصویر محیط را از بستر کابل شبکه و در غالب یک مدیای واحد منتقل می کند و از این رو بسیاری از مشکلاتی که کاربران هنگام استفاده از برند های متفرقه با آن مواجه می شوند را نخواهد داشت . یکی از مشکلات رایج هنگام مشاهده و ضبط تصویر و صوت دوربین میکروفن دار ، عدم هماهنگی صدا و تصویر دوربین یا Sync بودن است اما این مشکل در دوربین میکروفن دار هایک ویژن وجود ندارد .

 

تغذیه دوربین مداربسته میکروفون دار هایک ویژن

در دوربین هایی که میکروفن داخلی دارند، تغذیه دوربین توسط سوئیچ poe یا منبع تغذیه مرکزی یا لپ تاپی انجام می شود اما در دوربین هایی که میکروفن مجزا به ورودی صدای دوربین هایک ویژن متصل می شود ، برای تغذیه میکروفن باید یک آداپتور 12 ولت 2 آمپر تعبیه شود .

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت موجودی دوربین میکروفن دار هایک ویژن با کارشناسان ما در ارتباط باشید .

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط:

همیشه اولین نفر باشید! برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید.

[mc4wp_form id="68"]
فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من