دوربین مداربسته لامپی چیست؟ درباره ویژگی آن چه میدانید؟

فهرست مطالب

دوربین های لامپی یکی از انواع دوربین های نامحسوس است که برای کسانی که نیاز دارند تا از دوربین استفاده کنند که دیگران متوجه آن نشوند بسیار پرکاربرد است. این نوع دوربین ها از نوع دوربین های بی سیم می باشند که در ادامه علاوه بر دوربین مداربسته لامپی چیست در مورد قابلیت ها و قیمت و نصب آن نیز اطلاعات بیشتری را بیان می کنیم.

دوربین لامپی

امروزه استفاده از دوربین برای ایجاد امنیت بیشتر و نظارت بهتر بر اماکن مختلفی مانند ساختمان های مسکونی، فروشگاه ها و سازمان ها بسیار رایج شده است. برندهای گوناگونی نیز در این حوزه فعالیت دارند مانند برند هایک ویژن که محصولات متنوعی دارد.

 

دوربین لامپی چیست؟

 

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به لیست قیمت هایک ویژن مراجعه داشته باشید. البته در نظر داشته باشید، بهتر است محصولات این برند را از نمایندگی هایک ویژن تهیه کنید. دوربین های موجود در بازار از نظر ظاهری به شکل های گوناگونی مانند دوربین دام و بولت وغیره در بازار وجود دارند.

دوربین لامپی از انواع دوربین هایی است که موجب می شود تا دید 360 برای کاربر فراهم شود. این دوربین مانند دوربین های چشم ماهی، تصاویری پانورامایی دارد.

به طوری که می توان با استفاده از یکی از آنها محیطی به وسعت 80 متر مربع را پوشش داد. دوربین های لامپی جزو پیشرفته ترین دوربین ها است و دارای وایفای می باشد و می تواند تصاویر خود را از طریق P2P نیز به گوشی همراه انتقال دهد.

 

درباره دوربین مداربسته لامپی چه میدانید؟

 

انواع دوربین های لامپی امکان نظارت به صورت نامحسوس را در مکان های تجاری، صنعتی و مسکونی فراهم می کند. خاموش و روشن کردن دوربین های لامپی از راه دور نیز امکانپذیر است، ضمن آن که برخی از این دوربین ها دارای میکروفون و بلندگو هستند و میتوانند صدای شما را در محیط پخش کنند.

از نظر قیمتی نیز این دوربین نسبت به بقیه دوربین قیمت مناسبی دارد. نصب آن نیز آسان بوده و مانند لامپ معمولی باید آن را در سرپیچ قرار داد.

 

استفاده از دوربین لامپی در گوشی

بعد از قرار دادن لامپ در سرپیچ برای استفاده از این دوربین در گوشی با استفاده از اپلیکیشن، باید اپلیکیشن Icsee را دانلود کنید. دانلود این اپلیکیشن رایگان است و پس از نصب امکان استفاده از تکنولوژی p2p را برای شما فراهم می کند. اپلیکیشن Icsee به گوشی های اندروید و ios سازگاری دارد.

 

اتصال دوربین لامپی به مودم

بعد از نصب دوربین لامپی، می توان آن را بوسیله هات اسپات به مودم متصل کرد. بعد از ورود به اپلیکیشن دوربین، صفحه جدیدی باز می شود که تصویر دوربین در آن قرار دارد. برای اتصال دوربین به مودم بر روی settings کلیک کنید. بعد از ورود به صفحه تنظیمات Network Settings را انتخاب کنید و پس از آن Routing mode را انتخاب کنید.

صفحه جدیدی باز می شود که باید شبکه وایفای مورد نظر خود را انتخاب کنید و گزینه Save را انتخاب و پیام ظاهر شده را مجددا Confirm کنید. اگر تصویر دوربین برای شما باز نشد، دوباره باید مراحل قبل را تکرار کنید.

 

حافظه دوربین مداربسته لامپی

استفاده از دوربین های لامپی به صورت مداوم امکان پذیر است و در تمام طول روز فضای اطراف خود را فیلمبرداری می کند. برای این نوع دوربین ها قابلیت ثبت تصویر با کیفیت های SD، VGA، HD و Full HD وجود دارد.

 

دوربین مداربسته لامپی چیست

 

طراحان دوربین های لامپی برای امکان ذخیره سازی در این دوربین ها، فضاهای گوناگون 32 ، 64 و 128 گیگابایتی در نظر گرفته اند. این کارت حافظه ها را می توان در داخل پورت های تعبیه شده در دوربین قرار داد. در انتخاب کارت حافظه مناسب باید آن را متناسب با نیاز خود انتخاب کنید.

 

انواع دوربین های لامپی

قیمت دوربین های مداربسته لامپی براساس امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهند متفاوت است اما انواع دوربین های لامپی برحسب امکانات به سه گروه زیر تقسیم بندی می شوند:

 

دوربین مداربسته بی سیم لامپی

این دوربین ها اینترنت خود را به وسیله دستگاه وایفای دریافت می کنند. این اتصال توسط گیرنده وایفای موجود در لامپ دریافت شده و از طریق آن با گوشی هوشمند نیز ارتباط برقرار می کند. کیفیت این دوربین به علت پیوسته بودن اینترنت بی سیم با کیفیت است و امکان قطعی در آن کم می باشد.

 

دوربین مداربسته لامپی سیم کارت خور

سیم کارت متصل به اینترنت را می توان در درون این نوع لامپ قرار داد. تشخیص این دوربین ها به سختی صورت می گیرد، به همین دلیل از نظر امنیتی بهترین انتخاب هستند.

 

دوربین مداربسته لامپی دید در شب

این نوع دوربین ها می توانند با استفاده از امواج فروسرخ فضای تاریک و بدون نور را به راحتی فیلمبرداری کنند. دوربین مداربسته لامپی دید در شب، مناسب برای کارگاه ها و فضای تاریک زیرزمینی می باشند و تصاویر محیط اطراف خود را با کیفیت بالایی ضبط می کنند.

 

بهترین نوع دوربین لامپی

بهترین نوع دوربین مداربسته لامپی چیست؟ از بهترین دوربین های لامپی میتوان به مدل  ICsee اشاره کرد. این نوع دوربین لامپی از نوع دوربین های مداربسته بی سیم می باشد که امکانات مختلفی مانند، دید 360 درجه ای، اتصال به وایرلس و گوشی هوشمند، ایجاد صدای دو طرفه و نصب آسان و قیمت مناسب را برای کاربر فراهم می کند. این امتیازات موجب شده است که آن را به پرطرفدارترین دوربین لامپی تبدیل کند.

 

دوربین مداربسته لامپی چیست؟

 

ویژگی های دوربین مداربسته لامپی چیست؟

از ویژگی های انواع دوربین های لامپی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بدنه ای از جنس پلاستیک و مقاوم نسبت به ضربات ضعیف
  • توانایی ارسال تصاویر بر روی موبایل و تبلت و گوشی های اندروید و IOS
  • پوشش دهی 360 درجه
  • پشتیبانی از رم حافظه 64 گیگابایتی
  • توانایی ضبط بر روی SD کارت 64 گیگابایتی بدون نیاز به دستگاه ضبط کننده و پاک کردن آن پس از یک هفته
  • امکان مشاهده کردن تصاویر دوربین بدون خارج کردن حافظه از لامپ
  • قابلیت شنود و مکالمه
  • امکان روشن و خاموش کردن لامپ از طریق نرم افزار به دلیل قرار گرفتن LED بر روی آن
  • نصب و فعالسازی آسان دوربین لامپی و امکان زوم دیجیتالی 4X
  • قابلیت دید در شب بوسیله دوربین لامپی
  • امکان تصویر برداری در شب به دلیل وجود قابلیت IR در دوربین های لامپی
  • دارای اسپیکر و میکروفون داخلی برای ایجاد ارتباط صوتی دوطرفه
  • مشاهد هردن فضا بدون نیاز به اینترنت و با استفاده از هات اسپات
  • دارای سنسورهای تصویر CMOS و فیلتر تصویر IRCUT جهت تفکیک رنگ ها
  • امکان تنظیماتی مانند هشدار، زمانبندی ضبط تصویر و دسترسی به 5 کاربر

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط:

همیشه اولین نفر باشید! برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید.

[mc4wp_form id="68"]
فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من