دوربین مداربسته تورت مدل THC-T240-P هایلوک در مقایسه با A42AG23 داهوا

فهرست مطالب

در این قسمت دو دوربین دام تورت شرکت های هایلوک و داهوا را بررسی و با یکدیگر مقایسه می کنیم.بدیهی است که مقایسه دو دوربین به معنای برتری نسبت به دیگری نیست چرا که نقاط قوت و ضعفدوربین با توجه به نیاز کاربران در پروژه های مختلف می تواند متفاوت باشد. مدل های مورد بررسی دراین تحلیل دوربین THC-T240-P هایلوک و دوربین A42AG23 داهوا می باشد.

دوربین مداربسته تورت هایلوک

دوربین مداربسته تورت مدل THC-T240-P هایلوک در مقایسه با A42AG23 داهوا

دوربین مداربسته تورت مدل THC-T240-P هایلوک در مقایسه با A42AG23 داهوا

وضوح تصویر

دوربین هایلوک وضوح 4 مگا پیکسل با سنسور CMOS ارائه می دهد و می تواند در چهار حالت مختلفTVI ، AHD ، CVI یا CVBS تنظیم شود. در سوی دیگر دوربین داهوا وضوح 4 مگا پیکسل با سنسور CMOSو در دو حالت CVI یا CVBS ارائه می دهد. هر دو دوربین دارای لنز ثابت هستند که میدان دید وسیعی راتصویر برداری می کند.

قابلیت دید در شب

دوربین هایلوک از LED های مخصوص EXIR با برد 40 متری استفاده می کند و بصورت Smart IR عملمی کند و در سوی دیگر دوربین داهوا دارای برد Smart IR ،  50 متری است.

قابلیت ICR ( Day & Night )

هر دو دوربین مجهز به فیلتر مکانیکی حذف نور مادون قرمز هستند که کیفیت تصویر دوربین در شب و روزرا به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

تکنولوژی های اصلاح تصویر

جهت اصلاح تصویر برداری دوربین هایلوک از قابلیت های WDR دیجیتال ، AGC ، BLC ، DNR و … پشتیبانیمی کند اما دوربین داهوا دارای قابلیت هایی مانند 120 دسی بل WDR ، BLC ، AGC ، DNR و … پشتیبانیمی کند که جز قابلیت WDR که در داهوا برتر است باقی موارد بین دو دوربین یکسان است .

دمای عملکرد

دوربین هایلوک توانایی عملکرد مطلوب در منفی 40 تا مثبت 60 درجه را با استاندارد IP66 دارد که این نسبتبه دوربین داهوا که در گستره منفی 30 تا مثبت 60 عمل می کند کمی برتر است. استاندارد مقاومت دوربینداهوا IP67 است که نسبت به هایلوک برتری دارد.

توان مصرفی

توان مصرفی دوربین هایلوک 4 وات است که نسبت  به توان 5.3 واتی داهوا سی درصد بهینه تر بوده کهمی توان در پروژه های  بزرگ در مصرف انرژی و صرفه جویی هزینه تمام شده پروژه با اهمیت باشد.

منبع : hikvision.com

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط:

همیشه اولین نفر باشید! برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید.

[mc4wp_form id="68"]
فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من