دوربین خانگی هایک ویژن چه کاربردی دارد ؟

فهرست مطالب

استفاده از دوربین مدار بسته در خانه رواج پیدا کرده است . کاربران هر لحظه می توانند تصویر خانه یا محل کار خود را با دوربین خانگی مشاهده کنند . دوربین خانگی همانطور که از نامش پیداست برای تصویر برداری از فضاهای کوچک مناسب است ، وجود امکانات متعددی مثل دید در شب مناسب ، ضبط روی SD Card ،  امکان ضبط و پخش صدای محیط ، ارسال تصاویر بصورت بی سیم و مواردی شبیه به آن از مهمترین ویژگی این دوربین هاست .

کاربرد دوربین خانگی


کاربران از دوربین خانگی برای کاربرد های مختلفی استفاده می کنند که از جمله می توان به مواردی همچون ، مشاهده فرزندان خردسال از راه دور ، نظارت بر سالمندان ، مشاهده حیوانات خانگی از راه دور ، مشاهده فضای داخل خانه هنگامی که دور از محیط خانه هستند و مواردی از این دست اشاره نمود .

دوربین خانگی هایک ویژن چه کاربردی دارد ؟

هایک ویژن به عنوان تولید کننده برتر دوربین مدار بسته در دنیا ، محصولات متنوعی از دوربین خانگی را تولید و عرضه کرده است که در ادامه چند نمونه از این دوربین ها مشاهده می کنید ؛

  • دوربین کیوب تحت شبکه DS-2CD2423G0-IW

این دوربین کیوب یا مکعبی شکل با وضوح دو مگا پیکسل و لنز ثابت و دید در شب 10 متری یک انتخاب خوب جهت تصویر برداری فضاهای داخلی است . میکروفن و بلند گوی داخلی ، قابلیت 120 دسی بل WDR ، فشرده سازی H.265 ، ضبط تصویر روی حافظه SD Card و قابلیت ارسال تصاویر بصورت وایرلس از مهمترین ویژگی های این دوربین خانگی هایک ویژن است همچنین نکته ی جالب در مورد این دوربین اینکه ، کاربران می توانند تصاویر این دوربین را بطور مستقیم روی تلفن همراه خود مشاهده کنند .

  • دوربین کیوب تحت شبکه DS-2CD2443G0-IW

این دوربین هم از خانواده دوربین های کیوب است و تفاوت آن با دوربین معرفی شده در نمونه شماره یک در وضوح تصویر آن است . رزولوشن دوربین DS-2CD2443G0-IW ، چهار مگا پیکسل است و بقیه ویژگی های این دوربین مشابه دوربین DS-2CD2423G0-IW است .

  • دوربین مینی DS-2CD2Q10FD-IW

این دوربین متحرک از نوع یک مگا پیکسل با دید در شب10 متری است و می تواند تصاویر با کیفیتی از فضاهای داخلی ارائه کند . میکروفن و اسپیکر داخلی ، عملکرد وایرلس ، نصب حافظه SD و ضبط تصاویر روی آن ، مشاهده تصاویر بصورت مستقیم روی تلفن همراه و سنور حرارتی PIR از مهمترین ویژگی های دوربین خانگی DS-2CD2Q10FD-IW هایک ویژن می باشد .

جهت مشاوره و انتخاب دوربین مناسب خانه خود می توانید با شماره مستقیم 021-54871000 تماس بگیرید .

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط:

همیشه اولین نفر باشید! برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید.

[mc4wp_form id="68"]
فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من