دوربین آنالوگ HD هایک ویژن بهتر است یا شبکه؟

فهرست مطالب

در زمان خرید دوربین های مداربسته همواره با برندهای مختلفی در بازار روبرو خواهیم شد. برند هایک ویژن یکی از این برندها می باشد که البته نسبت به سایر برندها، محصولات با کیفیت و با امکانات متنوعی به کاربر ارائه می دهد. یکی از سوالات همیشه مطرح در زمان خرید دوربین هایک ویژن این است که دوربین آنالوگ HD هایک ویژن بهتر است یا شبکه؟

 

دوربین آنالوگ HD هایک ویژن بخریم یا تحت شبکه؟

به طور کلی برای خرید دوربین های تحت شبکه بهتر است از راهنمای خرید دوربین مداربسته تحت شبکه استفاده شود. می توان گفت که بین دوربین های تحت شبکه و دوربین های آنالوگ تفاوت هایی وجود دارد اما اگر دقیق تر بخواهید بدانید که دوربین آنالوگ HD هایک ویژن بهتر است یا شبکه؟ با ما همراه باشید.

دوربین های آنالوگ معمولا نسبت به دوربین های تحت شبکه قیمت ارزان تر، نصب آسان، تصاویری با کیفیت پایین دارند ، در صورتی که دوربین های تحت شبکه، گران قیمت، نصب پیچیده و کیفیت تصویر بالاتری دارند.

 

دوربین آنالوگ HD هایک ویژن بهتر است یا شبکه؟

 

اگر هر دو دوربین های آنالوگ و دوربین های تحت شبکه هایک ویژن می توانند تصاویر باکیفیت ارائه دهند و در زمان انتخاب ندانیم که دوربین آنالوگ HD هایک ویژن بهتر است یا شبکه، لازم است بدانیم که به دلایل زیر دوربین های تحت شبکه مجددا انتخاب بهتری خواهد بود:

 

پردازش تصاویر

در دوربین های تحت شبکه قابلیت هایی مانند شمارش افراد، تشخیص چهره، پلاک خوانی خودروها وجود دارد که در دوربین های آنالوگ این امکانات وجود ندارد.

 

نحوه نصب

دوربین های آنالوگ با استفاده از کابل کواکسیال و اتصال هر دوربین تا دستگاه از طریق کابل نصب می شود. اما در دوربین های تحت شبکه سوئیچ شبکه و کابل های شبکه مانند CAT6, CAT5 استفاده می شود که می توان چند دوربین را با استفاده از یک کابل به دستگاه ذخیره ساز متصل کرد. نحوه کابل کشی در دروبین های تحت شبکه به گونه ای است که موجب کم شدن هزینه های لازم برای نصب دوربین خواهد شد.

تفاوت های دوربین های آنالوگ و تحت شبکه هایک ویژن

یکی از مواردی که موجب می شود تا بهتر متوجه شویم که دوربین آنالوگ HD هایک ویژن بهتر است یا شبکه، نحوه ارسال داده ها در این نوع دوربین ها است. در دوربین های آنالوگ تصاویر با سیگنال های آنالوگ تولید و ارسال می شود اما در دوربین های تحت شبکه این کار به صورت دیجیتالی انجام گرفته و سیگنال به صورت دیجیتالی ارسال می گردد.

 

دوربین آنالوگ HD هایک ویژن بهتر است یا شبکه؟

 

در دوربین های تحت شبکه به دلیل عدم محدودیت پهنای باند، خیلی سریع انتقال انجام می‌گیرد. دوربین های هایک ویژن دارای گارانتی است و توصیه می شود این محصولات را از نمایندگی هایک ویژن خریداری شود تا بتوان از خدمات گارانتی آن نیز استفاده کرد.

اگر هنوز در زمان خرید نمی دانید که دوربین آنالوگ HD هایک ویژن بهتر است یا شبکه بهتر است در مورد تجهیزات جانبی موجود در دوربین تحت شبکه و آنالوگ اطلاعات بیشتری کسب کنیم.

یکی دیگر از تفاوت های این دو دوربین در تجهیزات جانبی است، برای مثال در صورت تمایل به ضبط صدای اطراف محیط دوربین مداربسته در دوربین های آنالوگ نیاز است از یک کابل جداگانه استفاده شود در صورتی که در دوربین های تحت شبکه دارای میکروفون داخلی است و نیازی به استفاده از این تجهیزات نمی باشد.

 

دوربین آنالوگ HD هایک ویژن بخریم یا تحت شبکه؟

 

دوربین های تحت شبکه با استفاده از فناوری POE می تواند ارسال داده ها و جریان برق را از طریق یک کابل انجام دهد و نیازی به کابل کشی جداگانه برای جریان برق نمی باشد که موجب صرفه جویی در هزینه ها برای کاربر می شود.

مزایای دوربین تحت شبکه هایک ویژن

خصوصیات گفته شده در بالا می تواند ما را در انتخاب دوربین مناسب کمک کند و متوجه شویم که در زمان خرید دوربین آنالوگ HD هایک ویژن بهتر است یا شبکه و متناسب با نیاز خود دوربین مناسب را خریداری کنیم. در ادامه برخی از مزایای دوربین هایک ویژن را به شما معرفی می‌کنیم.

  • پشتیبانی از قابلیت های تجزیه و تحلیل
  • امکان ضبط تصویر بر روی دوربین هایک ویژن
  • ارسال اطلاعات در شبکه های لوکال و جهانی
  • امنیت بالا در ارسال تصاویر
اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط:

همیشه اولین نفر باشید! برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید.

[mc4wp_form id="68"]
فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من