دستیابی به درامد بیشتر با ارائه راهکارهای نظارت یکپارچه و استفاده از هوش مصنوعی در کسب و کار های کوچک(قسمت 2)

فهرست مطالب

دوربین های سری ColorVu هایک ویژن در هر شرایط نوری (از جمله تاریکی شب) ، تصویر رنگی ارائه می کنند، علاوه بر این استفاده از الگوریتم هوش مصنوعی در سری AcuSense به کاربران بخش SMB کمک می کند تا انسان را از وسیله نقلیه تشخیص بدهند و با شناسایی تهدیدات واقعی و واکنش فوری در مقابل آنها ، میزان کارایی سیستم مدار بسته را افزایش دهند. تجهیزات مدار بسته هایک ویژن به لطف استفاده از هوش مصنوعی ، آلارم های کاذب را به میزان قابل توجهی کاهش می دهند.

مزایای استفاده از محصولات AcuSense هایک ویژن برای مشتریان SMB چیست ؟

محصولات نظارت تصویری سری AcuSense هایک ویژن با فیلتر کردن و نادیده گرفتن عوامل طبیعی مانند بارش باران یا تکان خوردن برگ درختان در میدان دید دوربین، امکان اطلاع رسانی در صورت تشخیص انسان یا وسیله نقلیه را برای مشتریان فراهم می کنند. در برخی از مدل های این سری ، زنگ هشدار داخلی یا چراغ چشمک زن می تواند هر مورد مشکوکی را در کسری از ثانیه اطلاع رسانی کند.

امکان جستجوی سریع به مشتریان اجازه می دهد تا در صورت هر رویدادی ، تصاویر آن را در اختیار داشته باشند، این امکان باعث صرفه جویی در زمان مشتریان می شود از این رو برای آنها بسیار جذاب می باشد.

راهکارهای AcuSense Hikvision در حوزه کسب و کارهای کوچک و متوسط حوزه SMB نیاز های متفاوتی دارد ، اما تکنولوژی AcuSense با ارائه مزایای متعددی ، سناریو های مختلفی را برای پوشش این نیازها در اختیار مشتریان قرار می دهد:

ساختمان های مسکونی

دوربین های AcuSense Hikvision را می توان در دیوار های پیرامونی ساختمان های مسکونی استفاده کرد تا با تصویر برداری 24 ساعته ، امنیت افراد را تضمین کنند، سیستم تشخیص خودرو ،  این محصولات می تواند در صورت پارک خودرو در موقعیت های ممنوعه مانند منطقه پارک ممنوع ، خروجی های اضطراری ، محل عبور عابر پیاده و …به اتاق کنترل اطلاع رسانی کند.

ادامه در قسمت سوم

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط:

همیشه اولین نفر باشید! برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید.

[mc4wp_form id="68"]
فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من