دستگاه DVR هایلوک مدل DVR-208Q-F1

  • نوع دستگاه : DVR
  • تعداد کانال آنالوگ : 8
  • نوع فشرده سازی : H264 , H264
  • تعداد کانال ای پی : 2
  • پشتیبانی از تکنولوژی‌های : HDTVI,AHD,CVI,CVBS,IP
  • تعداد هارد دیسک : 1 عدد 
برای مشاوره با ما تماس بگیرید!

دستگاه DVR هایلوک مدل DVR-208Q-F1 یک دستگاه ضبط 8 کاناله می باشد که توان ضبط تصاویر 8 دوربین مداربسته توربو اچ دی، AHD ،HDCVI و دوربین های مداربسته آنالوگ را دارد. علاوه بر این این می توان از دو کانال لبتدایی دستگاه برای نصب دو دوربین دیگر و با حداکثر کیفیت 3 مگاپیکسلی (جدا از نوع دوربین) استفاده کرد. همچنین این دستگاه توان ضبط دو دوربین تحت شبکه را نیز دارد.

 

نحوه اتصال دوربین های مختلف به دستگاه DVR هایلوک مدل DVR-208Q-F1

  • کانال 1 تا کانال 2 دستگاه برای اتصال دوربین هایی با کیفیت 3 مگاپیکسلی و با سرعت حداکثر 12 فریم بر ثانیه
  • کانال 3 تا کانال 8 دستگاه DVR هایلوک مدل DVR-208Q-F1 برای اتصال دوربین هایی با کیفیت 2 مگاپیکسلی با سرعت 12 فریم بر ثانیه

 

طراحی دستگاه

دستگاه ضبط پنتابرید هایلوک به گونه ای طراحی شده است که تصویر دوربین های مداربسته از فواصل زیاد را می توان از بستر کابل UTP بر روی آن منتقل کرد. به همین دلیل این نوع از دستگاه های ضبط غالبا برای پروژه هایی با گستردگی بالا مفید هستند. لازم به ذکر است که بدنه این دستگاه از جنس فلز می باشد و دارای یک یونیت ارتفاع است.

این دستگاه DVR هایلوک از فرمت H.264 پشتیبانی می کند که با توجه به میزان تحرک جلوی دوربین می تواند تا سقف 50% فضای اشغال شده روی هارد را کمتر پر کند. همچنین برای نمایش تصاویر با وضوح بالاتر، پورت های HDMI و VGA بر روی دستگاه تعبیه شده است.

 

ویژگی های دستگاه DVR هایلوک مدل DVR-208Q-F1

از دیگر قابلیت های این دستگاه می توانیم به قابلیت اتصال یک هارد داخلی با حجم حداکثری 6 ترابایت، نمایش همرمان 8 تصویر ضبط شده روی صفجه نمایشگر و امکان جستجوی هوشمند اشاره کنیم. علاوه بر این پشتیبانی از قابلیت کنترل دوربین متحرک PTZ با از پروتکل Genetec در دستگاه DVR هایلوک مدل DVR-208Q-F1 در اختیار کاربران قرا دارد و آنها می توانند تصاویر دوربین های متحرک را با این دی وی آر 8 کاناله ضبط و کنترل کنند. همچنین این دستگاه قابلیت ضبط صدای محیط را نیز دارد. توان دستگاه نیز چیزی حدود 12 وات است و در دمای منفی 10 تا 55 درجه سانتی گراد و رطوبت حداکثری 90% به شکل خوبی کار می کند. باید بدانید برای اتصال این دستگاه به شبکه از یک پورت شبکه با سرعت 10/100 مگابیت در ثانیه استفاده می شود که قادر است تصاویر را با سرعت بالا به روی شبکه منتقل کرده یا اینکه تصاویر را از شبکه دریافت نماید.

Turbo

8

poc

ندارد

ip

2

Hard disk

1

Capacity hard

6TB

hdmi

(4K(3840×2160

Sound input

1ch

Sound output

1ch

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه DVR هایلوک مدل DVR-208Q-F1”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *