روش حل مشکل نصب نشده پلاگین هایک ویژن

فهرست مطالب

نصب پلاگین ها برای دستگاه های DVR هایک ویژن و آنالوگ کاربرد ندارد. این پلاگین برای دوربین IP Hikvision یا NVR استفاده می شود و اگر با استفاده از فایرفاکس، کروم یا مایکروسافت اج بخواهید وارد صفحه مدیریت شوید، ممکن است با این پیام خطا روبرو می شوید:

“Please click here to download and install the plugin-in”

 

حل مشکل نصب نشده پلاگین هایک ویژن

 

اگر پس از نصب شما بارها و بارها همان پیام را دریافت کنید. برای حل مشکل نصب نشدن پلاگین هایک ویژن دو راه حل ساده برای این مشکل وجود دارد:

  1. نصب اکستنشن IE-Tab
  2. استفاده از موتور جستجوی Pale Moon

 

نصب اکستنشن IE-Tab

راهکار اول حل مشکل نصب نشده پلاگین هایک ویژن به این صورت است که اگر می خواهید صفحه نمایش زنده یا پیکربندی دوربین IP خود را با کروم یا فایرفاکس داشته باشید، بهترین گزینه اکستنشن IE Tab برای کروم است.

پس از تهیه دوربین تحت شبکه خود از نمایندگی هایک ویژن، نصب افزونه IE Tab Chrome به شما امکان می‌دهد برنامه‌های وب قدیمی مانند Hikvision و ادمین وب سایر برندها و صفحات مشاهده زنده را اجرا کنید. این اکستنشن با بیش از 4 میلیون کاربر در حال حاضر بهترین گزینه است.

زمانی، کروم می‌توانست این برنامه‌های وب قدیمی را نمایش دهد. این کار با پشتیبانی از فناوری به نام NPAPI (Netscape Plugin API) انجام داده می شد. اما کروم سال گذشته پشتیبانی NPAPI را حذف کرده و IE Tab این ویژگی را به کروم بازیابی کرد.

اگر از فایرفاکس استفاده کنید می توانید از اکستنشن Open IE نیز استفاده کنید. اما اگر دوربین IP شما همچنان کار نکرد پیشنهاد بعدی ما را امتحان کنید.

 

 

استفاده از موتور جستجوی Pale Moon

راهکار دوم حل مشکل نصب نشده پلاگین هایک ویژن نیز مرورگر Pale Moon شاخه ای از فایرفاکس و موزیلا است که از افزونه های قدیمی مانند افزونه ای که هایک ویژن از شما می خواهد نصب کنید، پشتیبانی می کند. کار کردن پلاگین وب Hikvision بر روی مرورگر قدیمی اینترنت اکسپلورر دشوار است و مرورگرهای فعلی مانند فایرفاکس، کروم، اپرا و مایکروسافت اج حتی اصلاً از این افزونه پشتیبانی نمی کنند.

  1. نصب موتور جستجوی Pale Moon
  2. وارد کردن آی پی آدرس دوربین تحت شبکه هایک ویژن یا دستگاه nvr
  3. وارد کردن نام کاربری و پسورد
  4. مشاهده تصاویر زنده دوربین

اگر قبلاً افزونه را در مرورگر دیگری نصب نکرده‌اید، پیامی را مشاهده می‌کنید که از شما می‌خواهد افزونه را دانلود کنید. آن را دانلود کرده و مرورگر خود را ببندید. افزونه را نصب کنید و سپس دوباره Pale Moon را باز کنید. اکنون باید بتوانید به نمای زنده دوربین هایک ویژن یا NVR خود دسترسی داشته باشید.

 

حل مشکل نصب نشده پلاگین هایک ویژن در مرورگر کروم

اگر نمی توانید دستگاه هایک ویژن خود را به صورت نمایش ویدیوی زنده در گوگل کروم مشاهده کنید و همیشه پیغام آزاردهنده بارگیری و نصب افزونه را دریافت می کنید. در ادامه راهکار این مشکل را توضیح می دهیم. پیامی که هنگام تلاش برای دسترسی به دوربین IP Hikvision، DVR یا NVR خود می بینید این است:

Please click here to download and install the plug-in. Close the browser when installing the plug-in.

اگر این پیامی است که حتی پس از چندین بار نصب افزونه در مرورگر وب خود مشاهده می کنید، اساساً برای حل رفع مشکل نصب پلاگین هایک ویژن نصب اکستنشن IE Tab دارید.

برای نصب IE Tab ابتدا در وب استور کروم جستجو کنید. روال نصب ساده است بر روی Add to Chrome کلیک کنید.

 

رفع مشکل نصب پلاگین هایک ویژن

 

بر روی دکمه Add extension کلیک کنید.

 

رفع مشکل نصب پلاگین هایک ویژن

 

پس از نصب Google Chrome I.E. پسوند Tab، فقط باید روی نماد کوچک سمت راست بالای Google Chrome کلیک کنید، همانطور که در زیر نشان داده شده است.

 

حل مشکل نصب نشده پلاگین هایک ویژن

 

اگر پیامی برای درخواست راهنمای I.E. مشاهده کردید. فقط ادامه دهید و نصب را اجرا کنید زیرا این نرم افزار برای ارتباط با موتور I.E. کاربرد دارد.
یک تب جدید با ایکن I.E. باز کنید و آی پی ادرس دستگاه هایک ویژن خود را وارد کنید. البته قبل از آی پی از http استفاده کنید.

 

حل مشکل نصب نشده پلاگین هایک ویژن

 

اکنون باید دستگاه هایک ویژن شما مطابق شکل زیر کار کند.

 

حل مشکل نصب نشده پلاگین هایک ویژن

 

برای اطلاع از محصولات هایک ویژن و قیمت آنها می توانید به لیست قیمت هایک ویژن مراجعه کنید.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط:

همیشه اولین نفر باشید! برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید.

[mc4wp_form id="68"]
فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من