جلوگیری از ضرر و زیان های جبران ناپذیر توسط دوربین های PIR هایک ویژن 

فهرست مطالب

 راهکار هوشمندانه جهت جلوگیری از ضرر و زیان های جبران ناپذیر توسط دوربین های PIR هایک ویژن #دانش-پروژه

استفاده از دوربین های توربو اچ دی مجهز به سنسوری PIR هایک ویژن تاثیر چشمگیری در بهبود کسب و کار و تجارت برخی مشتریان دارد . نظارت و حفاظت از سایت های مهم و اسناد با ارزش در ساعت های غیر کاری توسط دوربین های PIR هایک ویژن با دقت بالاتری انجام می شود .

پاول هووکینگ ، مدیر عامل یکی از این شرکت ها در همپشایر است . شرکت او وظیفه امنیت ساختمان های مختلف را در طول شب بر عهده دارد، او می گوید یکی از مشکلات بزرگ ما حفاظت از تجهیزات و اسناد با ارزش ساختمان ها در طول شب است . تجهیزات با ارزش مختلف ، طعمه های با ارزشی برای سارقان بالقوه هستند ، با سرقت این تجهیزات با ارزش آنها می تواند یک شبه هزاران پوند به جیب بزنند و این مهم می تواند مشکل را پیچیده تر کند .

جلوگیری از ضرر دوربین هایکویژن

راهکار هوشمندانه جهت جلوگیری از ضرر و زیان های جبران ناپذیر توسط دوربین های PIR هایک ویژن

پاول افزود در گام نخست برای پیشگیری از بروز سرقت از چشمی های PIR سنتی برای اعلام سرقت در قسمت های مختلف و مبادی حساس استفاده کردیم . در سایت های حساس و در زمان روز ، افراد در طول کار ، می توانند سنسور های PIR ( که در روز خاموش هستند ) را جابجا کرده و به محل هایی کم اهمیت منتقل کنند سپس هنگام شب ، بدون دغدغه تجهیزات با ارزش را سرقت و پس از اتمام کار ، PIR را به جای خود برگردانند . از این رو شرکت امنیتی دست بکار شد تا برای این مشکل یک راهکار مناسب انتخاب نمایند .

در نتیجه ، هوکینگ در جستجوی راه حل بود که به طیف محصولات مدار بسته Turbo HD PIR رسید . این دوربین های کوچک و دوست داشتنی علاوه بر تصویر برداری در حالت روز و شب ، به سنسوری های PIR جداگانه مجهز هستند . در صورتی که هنگام فعال بودن دوربین ها ، فردی در جلوی دوربین حرکت کند ، زاویه دوربین را تغییر دهد ، به دوربین دست بزند یا لنز دوربین را بپوشاند ، دوربین به مدیران ایمنی هشدار می دهد تا اقدام مناسب را انجام دهند . از این رو من از سیستم یکپارچه نظارتی هایک ویژن استفاده می کنم .

مدل های متنوع دوربین های PIR هایک ویژن با استفاده از این سنسور دقت تشخیص و اعلام هشدار صحیح را به میزان قابل توجهی افزایش داده اند، همچنین قابلیت تایید هشدار دوربین توسط نگهبان باعث می شود تا تعداد آلارم های اشتباه سیستم تقریبا صفر باشد .

سنسور داخلی PIR با استفاده از امواج مادون قرمز قادر به تشخیص انسان در هر شرایط نوری می باشد، همچنین سیستم هوشمند DVR هایک ویژن با فیلتر کردن آلارم های اشتباه ، تنها تصاویری را ضبط می کند که تصویر فرد توسط دوربین ثبت شده باشد و نسبت به اشیا ، عکس العملی نخواهد داشت . این مهم می تواند حجم تصویر ضبط شده روی هارد را کاهش دهد که منجر به صرفه جویی در قیمت و همچنین جستجوی کارآمد تصاویر ضبط شده می شود .

دوربین PIR هایک ویژن مجهز به یک چراغ سفید  رنگ و پر نور می باشد که در صورت تشخیص هر آلارمی می تواند محیط جلوی دوربین را کاملا روشن نماید که این مهم باعث افزایش کیفیت تصویر برداری دوربین می شود به علاوه می تواند منجر به دور کردن سارقین و ترساندن آنها بشود .

هوکینگ پس از راه اندازی سیستم نظارت تصویری هایک ویژن می گوید : هنگامی که زنگ هشدار در هر سایت ما به صدا در می آید ، با توجه به استفاده توامان از سنسور PIR و تصویر برداری دوربین های هایک ویژن ، این هشدار به عنوان یک هشدار صد در صد تایید شده می باشد و ما فورا فرد خاطی را دستگیر می کنیم .

وی در پایان یادآور شد که دوربین PIR هایک ویژن عملکرد بسیار موثری در این موسسه داشته است و بطور متوسط سه تا چهار بار در هفته ، اقدامات مشکوک را شناسایی می کند ، لذا به طور جدی این سیستم از سرقت صد ها و شاید میلیون ها پوند جلوگیری می کند که امری حیاتی می باشد .

منبع : hikvision.com

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط:

همیشه اولین نفر باشید! برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید.

[mc4wp_form id="68"]
فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من