هایک ویژن تلفن ویدیویی دو منظوره تحت شبکه ارائه کرد !

فهرست مطالب

کمپانی هایک ویژن تلفن ویدیویی ماژولار تحت شبکه را برای ارتقای امنیت آپارتمان ها ارائه کرد ، این محصول دو منظوره  با نصب بر روی درب ورودی خانه ها و آپارتمان های کوچک علاوه بر کارایی به عنوان زنگ درب امکان توسعه و ارتباط با سیستم مدار بسته IP را نیز دارد ، از این رو می توان در سناریو های مختلف از این محصول دو منظوره استفاده کرد .

تلفن کننده ویدیویی قابل نصب در قسمت درب ورودی می تواند همه مزایای یک سیستم نظارت تصویری را تنها از طریق دو سیم برق و دیتا ارائه نماد . این مهم باعث صرفه جویی در هزینه و نصب آسان محصول می شود و می توان برای بهبود سطح ایمنی ساختمان های مسکونی بزرگ هم از این محصول استفاده نمود .

تصاویر Full HD دوربین این آیفون هوشمند تصویری ، با میدان و زاویه دید مناسب بهترین کیفیت را ارائه می کند به علاوه استفاده از قابلیت دید در شب و WDR در این دستگاه باعث شده که بصورت 24 ساعته تصاویر با کیفیتی ثبت شود و کاربران علاوه بر مانیتور داخل ساختمان می توانند تصاویر این آیفون هوشمند را ازطریق نرم افزار تلفن همراه و از هر جای دنیا مشاهده کنند .

این سیستم ماژولار است و می توان در سناریو های مختلف از آن استفاده کرد ، ارتباط با سیستم های مختلف مانند سیستم نظارت تصویری ، سیستم کنترل دسترسی ، سیستم دزدگیر و… در این آیفون هوشمند ماژولار وجود دارد . به علاوه می توان لوازم جانبی مختلفی را بر روی این دستگاه هوشمند تحت شبکه از طریق پروتکل های شبکه اضافه نمود .

تلفن تحت شبکه

هایک ویژن تلفن ویدیویی دو منظوره تحت شبکه ارائه کرد !

برخی از مهمترین قابلیت های آیفون هوشمند ماژولار هایک ویژن :

  • امکان اتصال دوربین مدار بسته بطور مستقیم به آیفون و استفاده از تصویر آن
  • کیفیت صدابرداری بالا حتی در محیط های شلوغ و پر سر و صدا
  • کنترل سیستم از راه دور و توسط نرم افزار موبایل
  • تنظیمات ساده سیستم
  • امکان نصب بر روی دیوار یا روی درب
  • مدیریت با استفاده از نرم افزار CMS هایک ویژن
  • قابلیت اضافه کردن 16 دوربین و مشاهده تصاویر بصورت محلی

برخی از مهمترین کاربرد های آیفون هوشمند تصویری ماژولار هایک ویژن در ساختمان های مسکونی ، مدارس ، ساختمان های اداری می باشد .

منبع: مجله A&S

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط:

همیشه اولین نفر باشید! برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید.

[mc4wp_form id="68"]
فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من