دوربین THC-B120-P هایلوک با دوربین HAC-HFW1200R داهوا چه تفاوت هایی با هم دارند ؟

فهرست مطالب

در این قسمت دو دوربین مینی بولت دو مگا پیکسل با لنز ثابت از نوع HDشرکت های هایلوک و داهوا را مقایسه و نقاط قوت و ضعف هر کدام را توضیح می دهیم .

دوربین THC-B120-Pهایلوک

مینی بولت THC-B120-P هایلوک با وضوح دو مگا پیکسل و سرعت تصویر برداری 25 فریم بر ثانیه و برد دید در شب 20 متری تصویر برداری می کند . این دوربین از سری محصولات HD شرکت هایلوک می باشد . لنز تعبیه شده دوربین از نوع ثابت است که از این رو زاویه دید دوربین غیر قابل تنظیم می باشد و بهتر است از این دوربین برای اهداف نظارتی استفاده کرد . پوشش مناسب در شب با استفاده از تکنولوژی دید در شب EXIR دوربین از ویژگی های مثبت دوربین THC-B120-P هایلوک می باشد .
این دوربین دارای میزان پوشش دهی دید در شب ۲۰ متر  است و مجهز به تکنولوژی EXIR  هایک ویژن است .فیلتر حذف نور IR یا ICR باعث می شود تا تصویر دوربین در شب بیشترین مقدار جزئیات تصویر را داشته باشد . امکان استفاده بصورت 4 در یک در سیستم های مدار بسته مختلف از ویژگی های دوربین بولت هایلوک است .
پشتیبانی از قابلیت های DWDR ، BLC ، AGC و شبیه به این در دوربین THC-B120-P هایلوک باعث تصویر برداری با کیفیت تر می شود . بدنه دوربین هایلوک ، ضد آب و گرد و غبار است IP66
از این رو می توان از دوربین هایلوک جهت تصویر برداری فضاهای بیرونی استفاده کرد .

تفاوت دوربین THC-B120-P با HAC-HFW1200R

دوربین HAC-HFW1200R داهوا

در سوی دیگر دوربین داهوا قرار دارد که از نوع CVI با وضوح تصویر 1080 و سرعت تصویر برداری 30 فریم بر ثانیه است . برد دید در شب 20 متری ، لنز ثابت در کنار فیلتر ICR از خصوصیات بارز این دوربین است . از دوربین بولت داهوا می توان جهت پوشش فضاهای بیرونی در پروژه های متوسط استفاده کرد .پارکینگ های روباز ، هتل ، بیمارستان ، مدارس ، ساختمان های مسکونی ، مراکز خرید و مواردی شبیه به آن جهت پوشش فضای بیرونی می توانند از دوربین HFW1200R داهوا استفاده نمایند . قابلیت هایی مانند DWDR ، HLC ، BLC و حذف نویز بصورت دو و سه بعدی 3D-DNR
در دوربین داهوا باعث بهبود عملکرد دوربین در شرایط مختلف می باشد .

منبع : سایت hikvision.com

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط:

همیشه اولین نفر باشید! برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید.

[mc4wp_form id="68"]
فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من