بررسی NVR هایلوک سری NVR – 100MH – C

فهرست مطالب

در این مقاله قصد داریم شما را با سری NVR – 100MH هایلوک که شامل دستگاه های ضبط 4، 8 و 16 کاناله می شود، آشنا سازیم. پس با سایت هایک ویژن که اصلی ترین فروشنده دوربین های هایلوک و هایک ویژن در کشور می باشد، همراه باشید. این سری از NVR های برند هایلوک شامل سه مدل NVR – 104MH-C ،NVR – 108MH-C و NVR – 116MH-C می باشند. در ادامه نیز ویژگی های این سری از محصولات را می توانیم در چند دسته به شما معرفی کنیم:

 

ورودی HD

NVR سری MH100MH توان ضبط تصویر دوربین مدار بسته با وضوح حداکثر را دارد و می تواند تصویر زنده و ضبط شده این دوربین ها را نمایش دهند. پشتیبانی از فرمت فشرده سازی 265+ /H.265 /H.264 /H.264+ باعث می شود حجم و پهنای باند تصاویر دوربین به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کند . البته بدیهی است که کیفیت تصویر حفظ می شود. این سری از NVR ها از پروتکل های بین المللی یکپارچه سازی شامل ONVIF پشتیبانی می کنند ، از این رو می توان تصاویر دوربین های تحت شبکه ای که از برند های معتبر بوده و پروتکل ONVIF را پشتیبانی می کنند را از طریق این سیستم ضبط تحت شبکه ، مدیریت و ضبط کرد.

NVR HILOOK

میزان هارد دستگاه

NVR هایلوک سری NVR – 100MH – C قابلیت نصب یک هارد دیسک داخلی را در خود دارند . می توان یک هارد ساتا با ظرفیت حداکثر 6 ترابایت را در این سری از رکوردر های Hilook نصب کرد . به خاطر داشته باشید که پشتیبانی از فرمت فشرده سازی فوق مدرن H.265+ در این سری می توان حجم تصاویر ضبط شده را تا 75 درصد کاهش دهد که این مهم باعث استفاده بهینه از فضای هارد دستگاه ضبط تحت شبکه می شود.

 

پورت های شبکه NVR

استفاده از یک پورت شبکه با سرعت متغیر 10 / 100 /1000 مگابیت در ثانیه که با توجه به پهنای باند تصاویر دوربین ها سرعت ارسال و دریافت اطلاعات را تنظیم می کند. همچنین نیاز است بدانید که برخی از مدل ها دارای پورت های مجزای POE هستند (4 و 8 پورت POE)

 

تشخیص آلارم های VCA

علاوه بر جستجوی هوشمند تصاویر ضبط شده در یک ناحیه انتخاب شده و پشتیبانی از پروتکل Hik-Connect برای انتقال تصویر، پخش فوری تصویر ضبط شده در بین تعداد تصاویر زیاد دوربین (Instant playback) نسز از اصلی ترین کار های NVR های هایلوک هستند.

 

مشخصات انواع NVR هایلوک

در ادامه به شما سه نوع از بهترین انواع رکوردر های هایلوک را معرفی خواهیم کرد:

 

مشخصات دستگاه NVR – M104MH – C

  • دستگاه ضبط 4 کاناله
  • 40 مگا بیت در ثانیه ، پهنای باند ورودی دستگاه
  • 80 مگا بیت در ثانیه ، پهنای باند خروجی دستگاه
  • امکان ضبط 4 تصویر ضبط شده بصورت همزمان

مشخصات دستگاه NVR – M108MH – C

  • دستگاه ضبط 8 کاناله
  • 80 مگا بیت در ثانیه ، پهنای باند ورودی دستگاه
  • 80 مگا بیت در ثانیه ، پهنای باند خروجی دستگاه
  • امکان ضبط 8 تصویر ضبط شده بصورت همزمان

 

دستگاه ان وی آر هایلوک

 

 

مشخصات دستگاه NVR – M116MH – C

  • دستگاه ضبط 16 کاناله
  • 160 مگا بیت در ثانیه ، پهنای باند ورودی دستگاه
  • 80 مگا بیت در ثانیه ، پهنای باند خروجی دستگاه
  • امکان ضبط 16 تصویر ضبط شده بصورت همزمان

 

ارتفاع این سری از NVR های هایلوک چیزی حدود یک یونیت می باشد. حد اکثر توان مصرفی آنها نیز 18 وات است و قابلیت این را دارند که در دمای -10 تا 55 درجه سانتی گراد به شکل مطلوب کار کنند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از سایت ما دیدن کنید. در آخر به شما پیشنهاد می کنیم که علاوه بر دستگاه های هایلوک از دستگاه های NVR هایک ویژن نیز دیدن کنید.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط:

همیشه اولین نفر باشید! برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید.

[mc4wp_form id="68"]
فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من