بهبود امنیت با ارسال آلارم های درست با استفاده از سری AcuSense هایک ویژن

فهرست مطالب

بهبود امنیت با ارسال آلارم های درست با استفاده از سری AcuSense هایک ویژن #دانش پروژه

سیستم های نظارت تصویری از یک نیاز ساده برای تصویر برداری تبدیل به یک سیستم هوشمند آنالیز تصویر –VCA شده است که کاربران از آن جهت مدیریت رویداد ها مختلف استفاده می کنند .با توسعه و اضافه شده هوش مصنوعی ،راهکار های امنیتی کارایی بیشتری پیدا کرده و آلارم های اعلامی آن دقت بالاتری یافته اند .محصولات سری Hikvision AcuSense که به تازگی به بازار آمده ،باعث شده تا کاربران متوسط و کوچک نیز برای نخستین بار بتواننداز الگوریتم های هوش مصنوعی برای پوشش نیاز های خود استفاده کنند .

پروژه های کوچک و متوسط نیز نیازهای امنیتی شبیه به پروژه های بزرگ دارند ،پوشش محیط پیرامونی و شناسایی فوری هر رویداد مشکوک ،جستجوی خودکار تصاویر ضبط شده و بسیاری دیگر از کارهایی است که همواره انجام می شود .به عنوان مثال می توانید یک ساختمان مسکونی را نام ببرید که می تواند از این سیستم هوشمند استفاده کند .

بهبود امنیت با ارسال آلارم های درست با استفاده از سری AcuSense هایک ویژن

بهبود امنیت با ارسال آلارم های درست با استفاده از سری AcuSense هایک ویژن

 

چرا دقت آلارم اعلامی با اهمیت است ؟

تصور کنید که می خواهید امنیت ساختمان خود را تامین کنید ،ابتدا پیرامون را به خوبی پوشش می دهید تا از ورود افراد غیر مجاز جلوگیری کنید .با این حال اگر از سیستم های مدار بسته معمولی استفاده کنید ،به احتمال بسیار زیاد با مشکل مواجه خواهید شد . چرا ؟

سیستم های مدار بسته معمولی می توانند با استفاده از ویژگی VCA ،مواردی مانند تشخیص حرکت ،تشخیص عبور از خط فرضی ، تشخیص نفوذ و موارد دیگر را تشخیص بدهند اما مشکل بزرگ ،اعلام آلارم های اشتباه توسط این سیستم هاست . تشخیص اشتباهی که می تواند بخاطر حرکت حیوانات ، افتادن برگ درخت و … رخ بدهدمی تواند آلارم های کاذب متعددی را برای کاربران ایجاد کند که این مهم در دراز مدت باعث کاهش میزان اعتماد کاربر نسبت به این اعلان ها خواهد شد .با استفاده از تکنولوژی Acusense هایک ویژن ، کاربران می توانند تهدیدات واقعی مانند وجود انسان یا وسیله نقلیه را در تصاویر تشخیصو با دقت بسیار بالایی هر گونه تهدیدی را در مراحل ابتدایی تشخیص بدهند . افزایش دقت هشدار هوشمند تجهیزاتهایک ویژن باعث صرفه جویی در وقت و نگرانی مدیران امنیت سیستم می شود . کاربران Hikvision AcuSense با استفاده از الگوریتم هایهوشمند VCA و هوش مصنوعی تعبیه شده در آن ، می توانند آلارم های مربوط به انسان و وسیله نقلیه را طبقه بندی کرده و آنها را از آلارم های بی اهمیت جدا کنند.

قابلیت دیگر این سیستم های هوشمند ، قابلیت جستجوی سریع هدف در تصاویر ضبط شده است .در این ویژگی کاربر می تواند تصاویر مربوط به فرد یا وسیله نقلیه مورد نظر را در زمانی بسیار کم پیدا کند .این سرعت عمل و صرفه جویی در زمان کمک شایانی به ماموران پلیس و ایمنی مجموعه خواهد کرد .

اعلام هشدار و ارسال تصویر همزمان

یک ویژگی دیگر محصولات AcuSense نظارت تصویری اعلام هشدار و همزمان ارسال کلیپ از صحنه مورد نظر است. تصویر کنید که در شرایط نامساعد آب و هوایی یک متجاور به محل مورد پوشش ، وارد می شود . متجاوز فکر می کند که سیستم مدار بسته نصب شده با توجه به آب و هوای بد ، کارایی لازم را نخواهد داشت ، در صورتی که سیستم مدار بسته هایک ویژن بلافاصله پس از تشخیص فرد متجاوز ، بر روی تلفن همراه کاربر آلارم ارسال می کند و همزمان تصویر فرد خاطی را بهمراه کلیپ ورود غیر مجاز بر روی تلفن همراه می فرستد . این مهم باعث می شود که کاربر دوربین مدار بسته به طور کامل در جریان نفوذ غیر مجاز قرار بگیرد و بدین ترتیب اکوسنس هایک ویژن مانع بروز مشکل و خطرات جدی خواهد شد .

سیستم نظارت تصویری بطور شبانه روزی روشن خواهد بود و تصاویر بدون وقفه از طریق اپلیکیشن Hik – Connect تصاویر و آلارم ها را برای کاربر ارسال می کند .

برخی از مهمترین ویژگی های Hikvision AcuSense

کاهش هشدار های اشتباه

جستجوی سریع هدف ( فرد یا وسیله نقلیه )

نور هشدار دهند و هشدار صوتی ( انعکاس نور شدید یا صدای زیاد برای متفرق کردن متجاوزین در مراحل اولیه تشخیص )

منبع: hikvisin.com

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط:

همیشه اولین نفر باشید! برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید.

[mc4wp_form id="68"]
فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من