ارتقا امنیت فروشگاه ها در مقابل سرقت اموال با استفاده از سیستم دوربین مدار بسته ( قسمت دوم )

فهرست مطالب

یکی از ویژگی های مورد توجه مدیران فروشگاه ها، سادگی عملکرد و راحتی کار کردن با سیستم مدار بسته است. تجربه نشان داده که بیشتر مشتریان، کار کردن با سیستم مدار بسته پیچیده را دوست ندارند و حاضر نیستند برای تهیه سیستم هایی از این دست، هزینه کنند. سیستم مدار بسته هایک ویژن به گونه ای طراحی شده که کار با آن، برای مخاطب بسیار ساده و راحت باشد، دوربین ها به سادگی بر روی NVR هایک ویژن اضافه شده و امکان تعریف سناریو های مختلف برای مدیران به راحتی وجود دارد.

کاربر می تواند با استفاده از پورت HDMI تعبیه شده بر روی NVR یا DVR هایک ویژن، تصاویر را با کیفیت  بالایی بر روی مانیتور مشاهده کند به علاوه امکان مشاهده تصاویر ضبط شده توسط نرم افزار رایگان هایک ویژن در هر نقطه ای، بر روی سیستم رایانه شخصی PC یا تلفن همراه کاربر وجود دارد. علاوه بر آن تصاویر از میزان کیفیتی برخوردارند که در صورت بروز مشکل، امکان ارائه آنها به عنوان مدرک در مراجع قضایی وجود دارد.

تکنولوژی هوشمند

ویژگی های هوشمند دیگر مانند عبور از خط فرضی از پیش ترسیم شده (Line Crossing)، ورود به منطقه ی از پیش تعریف شده یا خروج از آن، شمارش افراد، تشخیص چهره، تشخیص شی گم شده در منطقه ی از پیش تعریف شده و مواردی شبیه به آن کمک می کند تا در مواقع شلوغی، فروشگاه هر مورد مشکوکی توسط سیستم مدار بسته تشخیص و اطلاع رسانی شود. از آنجایی که فروشگاه های کوچک، فاقد متصدی دائمی که تصاویر را کنترل کند هستند، لذا استفاده از سیستم های مدار بسته هوشمند، تهدیدات ناشی از سرقت و جرم را به حداقل می رساند.

راهکار های امنیتی هایک ویژن می تواند با توجه به نیاز مشتریان منعطف باشد. حتی فروشگاه های بسیار کوچک با نیاز چند دوربین نیز می توانند از محصولات اقتصادی هایک ویژن استفاده کنند. در عین حال هایک ویژن می تواند یک راه حل پیشرفته را با استفاده از دوربین مدار بسته، NVR، مانیتور های مختلف، دستگاه های کنترل تردد و… را برای فروشگاه های زنجیره ای بسیار بزرگ به صورت Total Solution ارائه نماید.

فروشگاه های کوچک به طور خاص نیاز به تامین امنیت کالاها و نظارت ویژه ی پرسنل دارند، آنها معمولا همه بودجه خود را در این راه سرمایه گذاری کرده اند، لذا نمی توانند ریسک کنند. اما استفاده از راهکارهای امنیتی ساده و مقرون به صرفه هایک ویژن با توجه به بودجه محدود آنها می تواند با تامین امنیت آنها، به زنده ماندنشان در این بازار بزرگ کمک کند چرا که کوچک ترین اشتباه در این صنعت می تواند به قیمت حذف این فروشگاه ها از بازار عرضه محصولات تمام شود.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط:

همیشه اولین نفر باشید! برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید.

[mc4wp_form id="68"]
فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من