آموزش پارت نامبر هایک ویژن همراه با جزئیات

فهرست مطالب

پارت نامبر به یکسری از مجموعه حروف و اعداد گفته می شود که بیانگر معنای مشخصی از خصوصیات دوربین می باشد. قواعد این نامگذاری به نوع دوربین بستگی دارد و حروف استفاده شده در دوربین های استاتیک و PTZ با یکدیگر متفاوت هستند. بنابراین ما در این مقاله به آموزش پارت نامبر هایک ویژن پرداختیم.

دوربین هایک ویژن به دسته های مختلفی تقسیم می شود مانند دوربین تحت شبکه هایک ویژن، دوربین آنالوگ هایک ویژن. این دوربین ها را می توانید به آسانی از نمایندگی هایک ویژن تهیه کنید. با آشنایی با این پارت نامبرها می توانید دوربین و دستگاه موردنظر خود را به درستی انتخاب نمایید.

درباره نحوه خواندن پارت نامبر هایک ویژن چه میدانید؟

به طور کلی پارت نامبرهای دوربین ها به 5 دسته تقسیم می شوند که عبارتند از:

  • پارت نامبر دوربین توربو اچ دی هایک ویژن
  • پارت نامبر دوربین تحت شبکه هایک ویژن
  • پارت نامبر دستگاه NVR هایک ویژن
  • پارت نامبر دستگاه DVR هایک ویژن
  • پارت نامبر دوربین اسپید دام هایک ویژن

 

نحوه خواندن پارت نامبر هایک ویژن دوربین توربو اچ دی

دوربین هایک ویژن از نظر ظاهری به دوربین بولت، دام و اسپید دام تقسیم بندی می شود که قواعد نامگذاری زیر در بین آنها مشترک است. اگر تمایل به خرید دوربین آنالوگ هایک ویژن را دارید می توانید با توجه به لیست قیمت هایک ویژن محصول موردنظر را انتخاب کنید. برای نمونه دوربین DS-2CE56D0T-IR یک دوربین دام توربو اچ دی 2 مگاپیکسلی با قابلیت IR می باشد.

 

آموزش پارت نامبر هایک ویژن

 

 

 

آموزش پارت نامبر هایک ویژن دوربین تحت شبکه

این دوربین ها تحت شبکه کار می کنند و امکانات مختلفی را به کاربر ارائه می دهد. برخی از آنها دارای کارت حافظه بر روی خود هستند و می توانند تصاویر را در خود ذخیره کنند.

 

 

 

 

برای نمونه دوربین DS-2CD2123G0-I دوربینی تحت شبکه 2 مگاپیکسلی و معمولی دام با قابلیت IR است. و دوربین DS-2CD2635FWD-IZS نیز دوربینی تحت شبکه 3 مگاپیکسلی، بولت با قابلیت IR و لنز موتور دار است.

 

آموزش پارت نامبر هایک ویژن دستگاه NVR

این دستگاه برای ضبط تصاویر دوربین تحت شبکه مورد استفاده قرار می گیرد و قابلیت های مختلفی مانند تشخیص انسان و عبور از خط نیز دارد.

 

 

 

آموزش پارت نامبر هایک ویژن دستگاه DVR

دستگاه های DVR را می توان برای دوربین های آنالوگ یا دوربین های توربو اچ دی استفاده کرد که در آنها برای ذخیره کردن تصاویر باید از هارددیسکی با ظرفیت مناسب استفاده شود.

 

 

 

آموزش پارت نامبر هایک ویژن دوربین اسپید دام

دوربین های اسپید دام نسبت به دیگر دوربین ها تخصصی تر هستند و ویژگی های متفاوتی با سایر دوربین ها دارند. این دوربین ها برای مسافت های طولانی و محیط های بزرگ کاربرد دارند. دوربین های اسپید دام قابلیت چرخش 360 درجه دارد. در تصویر زیر توضیحات کامل درباره پارت نامبر آنها بیان شده است:

 

 

برای مثال دوربین DS-2DF8225IX-AELW را دوربینی تحت شبکه 2 مگاپیکسلی با بزرگنمایی 25X است.

پارت نامبر دوربین های هایک ویژن توربو اچ دی

عدد 0، 1، 2 و 3 نشان دهنده سری ساخت محصول است که هر چه عدد بزرگتری داشته باشد محصول جیدتر بوده و عددهای 5 و 6 نیز نشان دهنده darkfighter بودن دوربین مداربسته می باشد.

 

 

پارت نامبر دستگاه DVR هایک ویژن

 

 

پارت نامبر دوربین های تحت شبکه

 

پارت نامبر دوربین های هایک ویژن

 

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط:

همیشه اولین نفر باشید! برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید.

[mc4wp_form id="68"]
فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من