آموزش نصب و جانمایی دوربین در فضای پارکینگ

فهرست مطالب

در این محتوا هایک ویژن شما را با نحوه جانمایی و انتخاب دوربین مدار بسته مناسب برای فضاهای زیر زمینی مانند پارکینگ آشنا می کند، پارکینگ ها ، همواره می توانند مکانی برای بروز تهدیدات خطر آفرین باشند ، آسیب به خودرو ها که بصورت عمدی یا سهوی انجام می شود ، خسارات ناشی از برخورد خودرو ها هنگام تردد ، مزاحمت های مختلف ، سرقت ، زورگیری و مواردی شبیه به این با توجه به میزان وسعت این محیط می تواند در پارکینگ ها  اتفاق بیفتد . اما برای جانمایی یک پارکینگ چه نکاتی را باید رعایت کنیم ؟

درب ورود و خروج

برای پوشش مناسب درب ورودی می توان از دوربین حداقل دو مگا پیکسل با لنز متغیر استفاده کرد ، این دوربین باید قابلیت WDR حداقل 100 دسی بل و همچنین از فناوری HLC جهت تصویر برداری مناسب از پلاک خودرو برخوردار باشد. بسته به ارتفاع پارکینگ می توانید از دوربین دام یا بولت استفاده کنید .

آموزش نصب دوربین در پارکینگ

آموزش نصب و جانمایی دوربین در فضای پارکینگ

محل پارک خودرو ها

برای پوشش محل پارک خودرو ها بهتر است از دوربین دام با قابلیت مقاومت در برابر ضربه ( Vandal Resistance ) استفاد کنید ، این دوربین ها باید حداقل دو مگا پیکسل و با لنز ثابت پیشنهاد شوند ، قابلیت های WDR و 3D-DNR نیز از اهمیت ویژه ای در این دوربین ها برخوردار است .

  • راهرو ها

برای پوشش راهرو ها از دوربین های دام حداقل دو مگا پیکسل با لنز ثابت استفاده کنید ، قابلیت خاصی برای این دوربین ها توصیه نمی شود و می توانید از یک دوربین مدار بسته معمولی برای پوشش راهرو پارکینگ ها استفاده نمایید.

  • اتاق های مهم

برخی از اتاق های مهم مانند اتاق برق ، موتورخانه و … در پارکینگ قرار دارند برای پوشش این فضاها باید دوربین دام حداقل دو مگا پیکسل و لنز ثابت را به گونه ای نصب کنید که درب های ورودی این اتاق ها توسط دوربین پوشش داده شود.

  • فضای جلوی آسانسور

معمولا در برخی پارکینگ ها درب آسانسور وجود دارد ، برای پوشش درب ورود آسانسور ها معمولا از دوربین دام حداقل دو مگا پیکسل با لنز ثابت استفاده کنید. پشتیبانی از قابلیت WDR دیجیتال در این دوربین توصیه می شود .

لازم به ذکر است تمامی دوربین های پیشنهادی باید مجهز به ال ای دی های دید در شب هوشمند باشند تا بتوانند مناسب ترین عملکرد را در تاریکی داشته باشند . جهت دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان فنی ما در پرشیا سیستم تماس بگیرید .

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط:

همیشه اولین نفر باشید! برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید.

[mc4wp_form id="68"]
فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من