قابلیت باز پخش همزمان تصاویر ضبط شده یا Synchronous Playback در دستگاه ضبط هایک ویژن چگونه است ؟

فهرست مطالب

جهت ضبط تصاویر دوربین های هایک ویژن از DVR برای دوربین Turbo HD و از دستگاه NVR هایک ویژن جهت ضبط دوربین های تحت شبکه استفاده می شود . یکی از نکات مهم در دستگاه های ضبط تصویر مدار بسته ، امکان پخش تصاویر ضبط شده است . گاهی اوقات نیاز به مشاهده تصاویر ضبط شده چند دوربین مختلف به طور همزمان نیاز داریم چرا که هدف توسط چند دوربین در یک بازه زمانی معلوم تصویر برداری شده است . از این رو قابلیت پخش همزمان تصویر ضبط شده چندین دوربین در یک دستگاه از اهمیت بالایی برخوردار است . در این محتوا در خصوص این قابلیت که به Synchronous Playback معروف است توضیح می دهیم .

قابلیت باز پخش همزمان تصاویر

قابلیت باز پخش همزمان تصاویر

بازپخش یا پلی بک چیست ؟

 

نمایش تصاویر ضبط شده بر روی DVR هایک ویژن یا NVR را Playback گویند .نمایش هر تصویر ضبط شده با همان کیفیتی که تصویر برداری شده ،پردازش معینی بر روی دستگاه رکوردر می گذارد . حال تصور کنید که بخواهیم بازپخش چند تصویر را بطور همزمان بر روی یک دستگاه NVR یا DVR هایک ویژن مشاهده کنیم ، تعداد بازپخش ها و وضوح تصاویر دوربین های قابل نمایش با توجه به قدرت هر دستگاه ضبط متغیر است. در گذشته دستگاه های ضبطی که قابلیت نمایش همه تصاویر ضبط شده خود بطور همزمان  داشتند ، محدود بود اما امروزه بیشتر تجهیزات ضبط تصویر مدار بسته می توانند بطور همزمان تصویر همه دوربین ها را بصورت بازپخش نمایش بدهند .نکته ی مهم اما وضوح تصویر دوربین هایی است که تصاویر بازپخش آنها نمایش داده می شود. تعداد رکوردر هایی که بتوانند بیش از 4 تصویر با وضوح Full HD  را نمایش بدهند زیاد نیست . از این رو توجه به Synchronous Playback در دستگاه ضبط ، نکته ای با اهمیت می باشد .

رکوردر های هایک ویژن بطور همزمان چند تصویر را می توانند بازپخش کنند ؟

دستگاه های ضبط 16 کانال و پایین تر هایک ویژن ، قابلیت نمایش تمام کانال ها بصورت Synchronous Playback را دارند و برای دستگاه های ضبط 32 کانال و بالاتر هم باید به برگه مشخصات فنی این تجهیزات مراجعه نمایید تا بتوانید تعداد دقیق کانال ها و وضوح تصویر هر تصویر را به تفکیک مشاهده کنید .

 

منبع: hikvision.com

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط:

همیشه اولین نفر باشید! برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید.

[mc4wp_form id="68"]
فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من