با چه دستگاهی امکان ضبط تصویر دوربین IP و HD را داریم؟

فهرست مطالب

با چه دستگاهی امکان ضبط تصویر دوربین IP و HD را داریم؟

در یک سیستم مدار بسته، دستگاه ضبط تصویر نقش اساسی ایفا می کند . با توجه به نوع سیستم مدار بسته انتخابی می توان از دستگاه DVR یا NVR هایک ویژن استفاده کرد . اما اخیرا با توجه به توسعه انواع سیستم های مدار بسته و استفاده از هر دو نوع سیستم تحت شبکه و HD ، تولید کنندگان تجهیزات امنیتی به فکر عرضه بیشتر راهکار های ضبط ترکیبی دوربین ها بیشتر افتاده اند . نتیجه این تلاش ، بصورت توسعه و بهینه سازی دستگاه های ضبط هیبریدی نمایان شده است . این دستگاه ها می توانند تصویر دوربین های آنالوگ ، HD و تحت شبکه بود را بصورت توامان ضبط کنند .

هیبرید به چه معناست ؟

هیبرید یا هایبرید به معنای دو گانه یا ترکیبی است و دستگاه DVR هیبرید به دستگاهی گفته می شود که امکان ضبط تصویر دوربین IP و HD را دارد .

با چه دستگاهی امکان ضبط تصویر دوربین IP و HD را داریم؟

دستگاه DVR هیبرید هایک ویژن چیست ؟

دستگاه DVR هیبرید علاوه بر ضبط تصویر دوربین های HD  ، توانایی ضبط تصویر دوربین های تحت شبکه را هم دارد . استفاده همزمان از دو نوع سیستم مدار بسته ، می تواند دلایل متعددی داشته باشد که مهمترین آنها ، محدود بودن بودجه مشتریان می باشد . این دی وی آر ها می توانند تصاویر چندین دوربین آی پی و اچ دی را توامان ضبط و نمایش بدهند .

مشخصات کامل دوربین هایی که به DVR هیبریدی متصل می شود را می توان در دیتاشیت دوربین پیدا کرد . دیتا شیت دوربین از طریق درگاه اینترنتی شرکت تولید کننده قابل جستجو است . شرکت هایک ویژن به عنوان برترین تولید کننده محصولات امنیتی و بخصوص دوربین مدار بسته ، محصولات متنوعی را تولید و عرضه می کند که یکی از محبوب ترین سری آنها تجهیزات DVR هایک ویژن هیبرید است . در ادامه دو مدل محبوب از این تجهیزات و معرفی مختصری از آنها را مشاهده می کنید :

  • دستگاه DVR هیبرید DS-7216HUHI-K2

دستگاه DVR هایک ویژن مدل DS-7216HUHI-K2 یک DVR شانزده کاناله است . این دستگاه علاوه بر 16 دوربین HD ، می تواند تصویر 16 دوربین تحت شبکه را نیز ضبط نماید و عملا به عنوان یک دستگاه 32 کانال مورد استفاده قرار بگیرد .

  • دستگاه DVR هیبرید DS-7108HQHI-K1

دستگاه DS-7108HQHI-K1 هایک ویژن یک DVR هشت کانال است که علاوه بر 8 دوربین HD ، می توان 4 دوربین تحت شبکه را نیز روی آن ضبط کرد . همچنین در حالتی دیگر ، این DVR هیبرید، توانایی ضبط تصویر 12 دستگاه دوربین تحت شبکه را دارد .

منبع:سایت: hikvision.com

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط:

همیشه اولین نفر باشید! برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید.

[mc4wp_form id="68"]
فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من