مقایسه دستگاه NVR هایلوک 16 کانال NVR-216MH-C و NVR ای وی تک مدل AVH517

فهرست مطالب

همانطور که احتمالا از قبل می دانستید دستگاه NVR مانند مغز یک سیستم نظارت تصویری عمل می کند؛ به همین دلیل انتخاب دستگاهی که مناسب شما باشد و بتواند تمامی نیاز های شما را در این زمینه برآورده کند اهمیت زیادی دارد. همچنین انتخاب دستگاه مناسب می تواند تاثیر بسیار زیادی در کیفیت ضبط تصویر دوربین های مداربسته ایفا کند. در این مقاله برای شما مخاطبین سایت فروشگاهی هایک ویژن، قصد داریم تا دو دستگاه NVR هایلوک 16 کانال NVR-216MH-C و NVR ای وی تک مدل AVH517 را باهم مقایسه کنیم. پس سعی کنید که تا پایان این مقاله با سایت هایک ویژن همراه باشید.

مقایسه دستگاه NVR هایلوک 16 کانال NVR-216MH-C و NVR ای وی تک مدل AVH517

در این قسمت به طور کامل و از تمامی جوانب این دو دستگاه را باهم مقایسه خواهیم کرد:

دستگاه هایلوک توانایی ضبط تصاویر با وضوح حداکثری 8 مگاپیکسلی را دارد و دستگاه ای وی تک این تصاویر را با وضوح حداکثری 5 مگاپیکسلی ضبط می کند.

 

ان وی آر هایلوک

 

 

هردو دستگاه از سیستم کد گذاری فوق هوشمند H.265 پشتیبانی می کنند با این تفاوت که NVR هایلوک از سیستم ها کد گذاری H.265 ،H.265+ ،H.264+ و H.264 نیز پشتیبانی می کند؛ اما باید بدانید که این در حالی است که دستگاه NVR ای وی تک تنها از سیستم های کد گذاری H.264 و H.265 پشتیبانی می کند.

یکی دیگر از قابلیت های منحصر به فرد دستگاه ضبط هایلوک ضبط تصویر دوربین ها به همراه صداهایشان می باشد. به عبارت ساده تر در این دستگاه ضبط تصویر و صدای دوربین در غالب یک مدیا واحد ضبط می شود و دیگر نیاز به هیچگونه هماهنگ سازی ندارد؛ در شرایطی که اکثر دستگاه های NVR می توانند یک ورودی میکروفن مجزا برای ضبط صدای یک دوربین داشته باشند.

دستگاه رکوردر هایلوک مجموع پهنای باند ورودی جهت ضبط تصاویر دوربینهای مداربسته با کیفیت 16 مگاپیکسلی معادل 160 مگابایت بر ثانیه را دارد که این مهم به شما اجازه می دهد تا دوربین های با کیفیت بسیار بالا را با نرخ بیت ریت مناسب تصویر برداری و ضبط کنید. در سوی دیگر نیز دستگاه رکوردر ای وی تک عدد مشخصی رابه عنوان بیت ریت مجموع در برگه مشخصا فنی خود ارائه نداده است.

برای ضبط تصاویر بر روی دستگاه هایلوک، می توان دو هارد داخلی ب ظرفیت حداکثری 6 ترابایت برای هر هارد دیسک در نظر گرفت که می تواند مدت زمانی در حدود دو ماه را برای ذخیره تصاویر در حالت تمام بار با دوربین هایی با کیفیت حداکثری 8 مگاپیکسل برای کاربر فراهم کند. دستگاه ای وی تک نیز امکان ضبط 5 هارد داخلی با ظرفیت حداکثری 10 ترابایت را دارد که خیلی از دستگاه هایلوک بیشتر است و تقریبا غیر منطقی و بلااستفاده می باشد.

در کمال ناباوری در هنگام مقایسه قیمت دو دستگاه با هم متوجه شدیم که، دستگاه NVR ای وی تک علی‌رغم داشتن مزایای کمتر و فقط به دلیل ساخت تایوان بودن، قیمت بیشتری نسبت به دستگاه NVR هایلوک دارد.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط:

همیشه اولین نفر باشید! برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید.

[mc4wp_form id="68"]
فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من