بهترین محل نصب دستگاه ضبط دوربین مداربسته کجاست؟

فهرست مطالب

پیش از نصب دوربین ها در یک پروژه مدار بسته ، ابتدا باید دوربین ها و دستگاه ضبط در محل مناسب جانمایی شوند . محل قرار گرفتن هر دوربین به دقت با در نظر گرفتن اصول ایمنی مشخص بشه ، مسیر کابل کشی ، نوع کابل ها ، بستر هایی مثل لوله، داکت و… هم به تناسب پروژه مشخص و در لیست تجهیزات مدار بسته در یک پروژه مدار بسته مشخص می شه . اما یک نکته که معمولا کمتر به اون پرداخته شده ، جانمایی و محل نصب دستگاه ضبط مدار بسته است. در این محتوا سایت هایک ویژن در مورد برخی از مهمترین اصول مهم در جانمایی دستگاه nvr یا dvr هایک ویژن در پروژه مدار بسته توضیح می دهد.

محل نصب دستگاه ضبط دوربین مدار بسته

نخستین موردی که باید بهش توجه کنیم اهمیت بیش از اندازه محل قرار گرفتن دستگاه ضبط دوربین هست. در صورتی که دستگاه nvr  یک سیستم مدار بسته آسیب یا مورد دستبرد قرار بگیره ، امکان از بین رفتن کلیه تصاویر ضبط شده وجود خواهد داشت و عملا کاربری سیستم نظارت تصویری زیر سوال می ره . از این رو حتما برای جانمایی سیستم ضبط تصویر دوربین ، زمان بیشتری صرف کنید .

بطور کلی همواره سعی کنید مکان هایی را برای نصب دستگاه dvr یا nvr هایک ویژن انتخاب کنید که :

  • در میدان دید افراد قرار نداشته باشد .
  • از تهویه مناسب برخوردار باشد .
  • ترجیحا کوتاهترین فاصله از محل نصب دوربین ها را داشته باشد .
  • از حفاظت فیزیکی مناسبی برخودار باشد .
  • دارای کمترین میزان رفت و آمد افراد متفرقه باشد .

 

نکته مهم :

جهت پوشش مناسب تر ، محلی که دستگاه ضبط دوربین مداربسته نصب شده را توسط یک دستگاه دوربین مناسب پوشش دهید تا کلیه افرادی که در طول روز به دستگاه dvr یا nvr هایک ویژن نزدیک می شوند در میدان دید دوربین مورد نظر قرار داشته باشند .

توجه داشته باشید که تضمین استفاده از تصاویر مدار بسته در یک  سیستم نظارت تصویری ، به میزان بسیار زیادی به عملکرد درست دستگاه ضبط آن بستگی دارد که یکی از مهمترین لازمه های آن ، نصب دستگاه ضبط در محل مناسب و کارشناسی شده است . جهت جانمایی مناسب می توانید از مشاوره همکاران ما در واحد پروژه شرکت توسعه داده های ارتباطی پرشیا سیستم استفاده کنید .

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط:

همیشه اولین نفر باشید! برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید.

[mc4wp_form id="68"]
فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من